Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Färgen var snygg! Perlon har jag lite svårt för på annat än dressade dockNytt strap (igen).. tycker detta blev riktigt bra
![]()
![]()
![]()
Nu blire leta snyggt gummi med samma färgFärgen var snygg! Perlon har jag lite svårt för på annat än dressade dock
Kan bara hålla med, blev kanon! Squale vet verkligen hur man gör en härlig sunburst-tavla.Nytt strap (igen).. tycker detta blev riktigt bra
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, men halva grejen är ju jakten på den perfekta kombon!Nu blire leta snyggt gummi med samma färg
The chase continues
Den där ser man ju inte ser varje dag precis. Grattis till en riktigt fin klocka!Testar originalgummit idag, sitter rätt göttfast ja gillar den sjukt mycket på mesh. Haft klockan i 2 månader nu o ja är mycket impad av kvalitén kontra pris
får nog köpa en till.
![]()
![]()
![]()
Den blåa var inge snygg. Behåll den svarta och sälj blåa direkt
Oh dessa kval!![]()
Beautiful!long time lurker, first time poster:
![]()
Squale1553
Vet inte om denna varit uppe här tidigare. Gillar den och finns att lägga varukorgen
http://www.gnomonwatches.com/watche...-60pcs-polizia-italiana-di-stato-sommozzatori
What a beauty! Welcomelong time lurker, first time poster:
![]()
Squale1553
Riktigt fin den där... Visst blir man sugenRoligare med bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja den ser grym ut!What a beauty! Welcome
Riktigt fin den där... Visst blir man sugen![]()
Instämmer, samma här! Så jävla cool.Min Squale-graal![]()
Gillar!Testar originalgummit idag, sitter rätt göttfast ja gillar den sjukt mycket på mesh. Haft klockan i 2 månader nu o ja är mycket impad av kvalitén kontra pris
får nog köpa en till.
![]()
![]()
![]()
https://www.chrono24.se/squale/squale-atmos-octopus--id8038633.htmMin Squale-graal![]()
Ja det stämmer. Köpte/bytte den av/med GripenbroGillar!
Är det Master Professionel?
Får man fråga var du köpte och vad du gav?
Alltid sugen på en massa klockor. Den eller TIGER skulle jag kunna tänka mig.Ja det stämmer. Köpte/bytte den av/med Gripenbro. Sugen på att köpa en?
pmAlltid sugen på en massa klockor. Den eller TIGER skulle jag kunna tänka mig.
Vad ligger den på, runt 25-25 på C24?
Helt löjligt pris jämfört med vad jag sett den för på italienska säljsajter. Eller så har den över sommaren blivit mycket mer poppis. Hursomhelst en grym dinka!
Allt på C24 är ju inte alltid i linje med marknaden.Helt löjligt pris jämfört med vad jag sett den för på italienska säljsajter. Eller så har den över sommaren blivit mycket mer poppis. Hursomhelst en grym dinka!
https://www.ablogtowatch.com/top-10-alternatives-rolex-gmt-master-ii-watch/SQUALE 30 ATMOS BLACK GMT CERAMICA
I was hesitant to put a piece I haven’t physically handled on this list, but I decided to make an exception for this Squale 30 ATMOS Black GMT Ceramica because the value here is exceptional. At just over $700, this GMT delivers on design and functionality on a serious budget.
This price point wouldn’t ordinarily allow a ceramic bezel, but Squale didn’t sacrifice the movement to pay for it either. The ETA 2893-2 is the same you’ll see in several Sinn and, I believe, Bell & Ross GMT watches. That affords a quickset GMT function and a passable 42-hour power reserve. Squale has been making dive watches for years now, but they were also known for making cases for other brands such as Blancpain and Heuer. Not a household name even among watch people, Squale keeps production low and doesn’t seem concerned with changing that.
These are small batch runs, and Squale isn’t the best at keeping their site updated. Browsing on some online retailers or the second-hand market should prove successful, but some versions (like the very cool looking Tropic GMT) go fast without notice of restock.
Bilal Khan
Blev positivt överraskad att hitta Squale GMT hos A blog to Watch. Pga Rolex GMT II hypen så skrev de om 10 andra alternativ.
Till och med Bilal Khan har upptäckt hur Squale GMT Tropic är ascool
https://www.ablogtowatch.com/top-10-alternatives-rolex-gmt-master-ii-watch/
![]()
![]()
$$$ tyvärr..Fattar inte att Squale ska hålla på med Rolex-kopior när de har en egen unik design med historia... Matic och 1521 är legit, men de liksom svärtas ned lite av deras andra dumheter.