• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Då var man med Squale då :) nöjd än så länge!

9B265151-DED9-4B12-BCD3-9BE6CFBE8922.jpeg

Jag drar mitt strå till stacken! I dag kör jag på min oceanblå 1521 som numera bor på sitt polerade mesh.
B67F0EBD-FC89-4402-B087-1AC743008C27.jpeg

Visst är det så, dåligt med sol och bad för Squalen att trivas i. Sitter lika säkert på armen ändå! :cool:
C3A15DED-2112-4579-A9D5-EBDE42607E53.jpeg

Härligt att se att det är fler som vägrar ge upp sommarklockan! :D Ska nog hösta till min med ett grått canvas snart för att se hur det flyger. Riktigt snygga på mesh, var har ni beställt dem?

Jag tror att det varit uppe på tal innan men är det någon som har någon erfarenhet av Squale GMTs? Just nu så har jag ett otroligt begär efter en 30 Atmos Ceramic Tropic GMT. Vet inte riktigt vad det är men den tilltalar mig på alla sätt och vis. Som tur är så finns den inte på lager hos Gnomon så den går inte att beställa men risken är att jag trycker på knappen så fort den kommer in om ingen övertalar mig att inte göra det... Hjälp! :bag:
SQGMT.JPG

Jag tror att det varit uppe på tal innan men är det någon som har någon erfarenhet av Squale GMTs? Just nu så har jag ett otroligt begär efter en 30 Atmos Ceramic Tropic GMT. Vet inte riktigt vad det är men den tilltalar mig på alla sätt och vis. Som tur är så finns den inte på lager hos Gnomon så den går inte att beställa men risken är att jag trycker på knappen så fort den kommer in om ingen övertalar mig att inte göra det... Hjälp! :bag:
SQGMT.JPG
Jag har också varit sugen på den faktiskt... Hade den funnits i lager hade jag säkert också redan köpt den :D Tycker den är cool, står definitivt på egna ben designmässigt också enligt mig. Även om den del hävdar motsatsen!

Jag vet @M.L. är väldigt nöjd med sin och har flera gånger rekommenderat den här i tråden :)

Du har definitivt hamnat fel om du vill ha argument för att låta bli ;).

"Tryck först, fråga sedan!"
SQGMT.JPG

Tillbaka
Topp