MARTINOV
Basic
Den är jäkligt snygg.
Haha just det, din gamle ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är jäkligt snygg.
Snyggt!!!Då var man med Squale dånöjd än så länge!
![]()
Grattis! Riktigt bra den där.Då var man med Squale dånöjd än så länge!
![]()
Tack kompis!Snyggt!!!![]()
Tack!Grattis! Riktigt bra den där.Hade jag inte redan haft en blå 1521 så hade jag skaffat en sån.
Äsch. Kom igen. Ingen minns en fegisTack kompis!
Tack!Dock tveksamt om jag kommer testa den på 600m men vem vet
![]()
Riktigt läcker den där. Snyggt fångat, och stort grattis!Då var man med Squale dånöjd än så länge!
![]()
TackRiktigt läcker den där. Snyggt fångat, och stort grattis!![]()
Så otroligt vacker! Älskar verkligen vintage-stuket på den där. Är inlägget i bakelit?Då var man med Squale dånöjd än så länge!
![]()
Det stämmerSå otroligt vacker! Älskar verkligen vintage-stuket på den där. Är inlägget i bakelit?
Squale.se eller Squale.ch eller helt enkelt squalestore.comHar squale fysiska butiker? En officiel webbsida?
Är sugen på denna variant![]()
Jag köpte en klocka därifrån igår. Första gången, ska bli spännande att se hur de funkar (ja det var en Squale).1545 säljs inte i Europa så då får du gå på gnomonwatches.com
Jag är också sugen på den modellen, men den verkar tyvärr vara slutsåld och har varit det en längre tid.Har squale fysiska butiker? En officiel webbsida?
Är sugen på denna variant![]()
Visst är det så, dåligt med sol och bad för Squalen att trivas i. Sitter lika säkert på armen ändå!Dåligt drag i tråden nu när sommaren börjar ta slut så jag krosspostar från dagens klocka-tråden. Hoppas att ni får en bra vecka!
![]()
Sjukt bra bild. Är det original-mesh?Visst är det så, dåligt med sol och bad för Squalen att trivas i. Sitter lika säkert på armen ändå!
![]()
Tack så mycket!Sjukt bra bild. Är det original-mesh?
Jag drar mitt strå till stacken! I dag kör jag på min oceanblå 1521 som numera bor på sitt polerade mesh.![]()
Visst är det så, dåligt med sol och bad för Squalen att trivas i. Sitter lika säkert på armen ändå!
![]()
Mitt är Squale original, köpt av Gripenbro/Squale.seHärligt att se att det är fler som vägrar ge upp sommarklockan!Ska nog hösta till min med ett grått canvas snart för att se hur det flyger. Riktigt snygga på mesh, var har ni beställt dem?
+1 på den! Köpte mitt på GnomonMitt är Squale original, köpt av Gripenbro/Squale.se
Jag har också varit sugen på den faktiskt... Hade den funnits i lager hade jag säkert också redan köpt denJag tror att det varit uppe på tal innan men är det någon som har någon erfarenhet av Squale GMTs? Just nu så har jag ett otroligt begär efter en 30 Atmos Ceramic Tropic GMT. Vet inte riktigt vad det är men den tilltalar mig på alla sätt och vis. Som tur är så finns den inte på lager hos Gnomon så den går inte att beställa men risken är att jag trycker på knappen så fort den kommer in om ingen övertalar mig att inte göra det... Hjälp!
![]()
Jag tror att det varit uppe på tal innan men är det någon som har någon erfarenhet av Squale GMTs? Just nu så har jag ett otroligt begär efter en 30 Atmos Ceramic Tropic GMT. Vet inte riktigt vad det är men den tilltalar mig på alla sätt och vis. Som tur är så finns den inte på lager hos Gnomon så den går inte att beställa men risken är att jag trycker på knappen så fort den kommer in om ingen övertalar mig att inte göra det... Hjälp!
![]()
Låter iofs som ett motto som är för bra för att säga emot, hehe. Får nog bli en sån om de kommer i lager igen!Du har definitivt hamnat fel om du vill ha argument för att låta bli.
"Tryck först, fråga sedan!"