• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Inne i någon form av Quartzkris 🫠

0F8DB576-C18D-410A-9BAD-774020FBF555.jpeg

Quartz är bra skit 😍

Vi gör så här... jag matchar priset tillfälligt. Ni får alltså 30% rabatt på de priser och modeller som syns i bilden nedan, givet att modellen finns i lager på Sekvens.com.

Detta är en toppen-deal - men för en nystartad verksamhet som min är det tyvärr inte hållbart att hålla så låga priser i längden. Men nu kör vi! 😀

Skicka PM 👍

Har dessa klockor kvar, samtliga på -30%.

CC6DCC3F-5B9E-4CA4-BD60-D5487071362C.jpeg

🔥☄️⚡💥☀️🌩️

Senast ändrad:
Vi gör så här... jag matchar priset tillfälligt. Ni får alltså 30% rabatt på de priser och modeller som syns i bilden nedan, givet att modellen finns i lager på Sekvens.com.

Detta en toppen-deal - men för en nystartad verksamhet som min är det tyvärr inte hållbart att hålla så låga priser i längden. Men nu kör vi! 😀

🔥☄️⚡💥☀️🌩️
Hur går vi tillväga för att få rabatten min vän? En kod till shoppen? Meddelande till dig? Etc

Detta en toppen-deal - men för en nystartad verksamhet som min är det tyvärr inte hållbart att hålla så låga priser i längden. Men nu kör vi! 😀

Skicka PM 👍

🔥☄️⚡💥☀️🌩️
Snyggt, det där är kundvård 👌🏻

Någon i tråden som har en Squale GMT, svart med SEL länk?

Denna klocka är det;

Slutsåld på Gnomon. Vet inte om jag orkar vänta månader på att dom får in den igen..... Har en Pepsi hemma som jag ägt i ca 1,5 år om jag inte minns fel. Har blivit min mest använda klocka och vill gärna prova en till modell👍

Bilagor

• IMG_2411.JPG
    IMG_2411.JPG
    393.4 KB · Visningar: 14
Tillbaka
Topp