Inne i någon form av Quartzkris
Quartz är bra skit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inne i någon form av Quartzkris
Blivit lite mycket quartz på slutetQuartz är bra skit
Kan intyga att den bärs fantastiskt fint. En fullträff från SqualeÄntligen lyckats plåta Super Squale. Riktigt bra! (Finns i lager )
Klippte faktiskt en Matic häromveckanNågon som varit där och köpt?
Matic är riktigt coola. Stora men fina. Skulle lätt kunna köpa 3-4st av ovan om man inte redan hade en hög med klockor…
Vilken? Posta bild : )Klippte faktiskt en Matic häromveckan
Har inte plockat ut den än, men hoppas kunna smita förbi under veckan. Får bli en surprise. Kudos till @Sebastard för tipsetVilken? Posta bild : )
Har dessa klockor kvar, samtliga på -30%.
Hur går vi tillväga för att få rabatten min vän? En kod till shoppen? Meddelande till dig? EtcVi gör så här... jag matchar priset tillfälligt. Ni får alltså 30% rabatt på de priser och modeller som syns i bilden nedan, givet att modellen finns i lager på Sekvens.com.
Detta en toppen-deal - men för en nystartad verksamhet som min är det tyvärr inte hållbart att hålla så låga priser i längden. Men nu kör vi!
Skicka PMHur går vi tillväga för att få rabatten min vän? En kod till shoppen? Meddelande till dig? Etc
Snyggt, det där är kundvårdVi gör så här... jag matchar priset tillfälligt. Ni får alltså 30% rabatt på de priser och modeller som syns i bilden nedan, givet att modellen finns i lager på Sekvens.com.
Detta en toppen-deal - men för en nystartad verksamhet som min är det tyvärr inte hållbart att hålla så låga priser i längden. Men nu kör vi!
Skicka PM
1545 är riktigt bra! Känslan i kronan sticker ut ur mängden, vilket var en kul överraskning. Väldigt distinkta lägen och smidig att skruva ut/in.
Och 'tyvärr' 30% rabatt på listpris nu då
Tack! Jag har något riktigt coolt på gång (enligt mig i alla fall)... Kan inte berätta mer just nuGrym!
Gillar utbudet i din butik, fortsätt så! Har nyligen köpt nytt men kan nog absolut bli från Sekvens i framtiden.
Tack! Jag har något riktigt coolt på gång (enligt mig i alla fall)... Kan inte berätta mer just nu
Wow, that piece is superb! Looks awesome on that strap as well.
I can't bring myself to invest in the real Tropic Star rubber... but for £10 these imitations are pretty decent.Wow, that piece is superb! Looks awesome on that strap as well.
Svinigt cool! Ska bli spännande att följaGjorde ett oväntat köp häromdagen. Väntar nu på ankomsten av en mycket sällsynt mästare. Jag hade bara sett fyra exempel tidigare, men jag skulle inte bli förvånad om det fanns fler där ute...
Bästa du har? Måste vara topp 3 utan att veta exakt vad du har i löddan!
Den är absolut en av de bästa Men jag har nog några som delar de översta platsernaBästa du har? Måste vara topp 3 utan att veta exakt vad du har i löddan!