Nope, stog bara "Genuine Leather" på insidan...Ser ut som ett Hadley Roma Tror nog att det är det Om du kollar invändigt så står det nog Cordura där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope, stog bara "Genuine Leather" på insidan...Ser ut som ett Hadley Roma Tror nog att det är det Om du kollar invändigt så står det nog Cordura där.
Nope, stog bara "Genuine Leather" på insidan...
Kanske det?Då kanske det är ett Eulit
Kanske det?
Hur ser man det??
Galet bra! Vilken underbar färg det är på tavlan. Hur upplevs den i verkligheten?Nytt från UK, vad trycker tråden? Ha en fin fredag
Super-Squale:
Den är fin, vintage 70- tal i mörker och guld i solen. Kortat länken nu. Kommer lägga upp lite bilder och vad jag tycker löpande.Galet bra! Vilken underbar färg det är på tavlan. Hur upplevs den i verkligheten?
Oj! Vart är detta?Slapp man öppna plånboken iallafall.
Bara kjöör! Alltid kul med bilder och den där ärFler bilder (sorry!). Den är så fin.
Stjärnis på flemingsgatan, Sthlm.Oj! Vart är detta?
Toppen, tackar!Stjärnis på flemingsgatan, Sthlm.
Var stängt idag. Har du flyt finns något skoj kvar inne i butiken.Toppen, tackar!
Stjärnis på flemingsgatan, Sthlm.
Detta är min favorit. Har en och kommer ha kvar den så länge jag kan.
Får gå dit och ta foto för trådenSynd att dom inte har en egen hemsida så att vi lantisar utanför Stockholm kan titta
Får gå dit och ta foto för tråden
Hojta om det är något som önskas.
Slapp man öppna plånboken iallafall.
Har dessa klockor kvar, samtliga på -30%.
Det är svårslaget. Omega minskat/slutat släppa limiterade Speedmasters, men stryper produktionen. För ett märke som Squale så tror jag samarbeten är nödvändiga för att sprida varumärket till nya grupper. Man kan bara inte köpa på sig en från varje försök.
Finns det någon annan bransch som gör fler limited editions än klockbranschen?
Någon som varit där och köpt?Har dessa klockor kvar, samtliga på -30%.