Starta nya jobbåret med lite flärd och glamour, tvåton
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För jäkla snygg. Köpte dock en dykare med blå urtavla förra månaden... Vet nån om det finns länk som passar bra på en 1521? Vet att de ofta sitter mesh på squale, men tänker mig väl helst en jubilee med passande endlinks isåfall.ingen som är sugen på en 1521 ?
ingen som är sugen på en 1521 ?
If the price is right Har den squale texten på sidan?ingen som är sugen på en 1521 ?
Nej den har inte det där av så läckertIf the price is right Har den squale texten på sidan?
Du verkar ha en smått fantastisk samling. Det skulle vara roligt att se en bild på alla.Vad händer, bror...
Insamlingsläget genomgår för närvarande en liten förändring. Lägger upp en gruppbild i februari.Du verkar ha en smått fantastisk samling. Det skulle vara roligt att se en bild på alla.
Intressant. Jag har själv svårt att hålla nere antalet. Tio låter dock görbart, för g-shocks räknas väl inte?Insamlingsläget genomgår för närvarande en liten förändring. Lägger upp en gruppbild i februari.
Förresten, jag överstiger aldrig 10 på en gång. Vissa tycker att det är mycket, andra tycker att regeln är galet begränsande.
Snyggt med textilband! Cordura?Maticen har levererat genom varje snöstorm hittills denna brutala vinter!
Tack!Snyggt med textilband! Cordura?
Najs, var har du hittat detta?Tack!
Typ Cordura med läder på insidan och ska vara vattentåligt?!
Köpte här på KS så vet tyvärr inte tillverkaren…Najs, var har du hittat detta?
För privat bruk eller sälj på hemsidan? Hur blev det med super-Squale. Är silvertavlan/grey helt slut?Den här råkade hamna hos mig
Najs, var har du hittat detta?
Ser ut som ett Hadley Roma Tror nog att det är det Om du kollar invändigt så står det nog Cordura där.Köpte här på KS så vet tyvärr inte tillverkaren…
Du ser!Ser ut som ett Hadley Roma Tror nog att det är det Om du kollar invändigt så står det nog Cordura där.
Ja, det är frågan. Har egentligen inte tänkt köpa mer privat, har sålt av allt kul för att finansiera Sekvens. Men... den här känns egentligen som en keeperFör privat bruk eller sälj på hemsidan? Hur blev det med super-Squale. Är silvertavlan/grey helt slut?