• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Starta nya jobbåret med lite flärd och glamour, tvåton 😌👌

CA69EFC0-3184-4355-B49F-2BCC782A7BC5.jpeg

Insamlingsläget genomgår för närvarande en liten förändring. Lägger upp en gruppbild i februari.
Förresten, jag överstiger aldrig 10 på en gång. Vissa tycker att det är mycket, andra tycker att regeln är galet begränsande.
Intressant. Jag har själv svårt att hålla nere antalet. Tio låter dock görbart, för g-shocks räknas väl inte? 😀
Målet för 2023 kanske får bli att minska slasket till förmån för kvalitet. Jag ser i alla fall fram emot en bild på samlingen.

För privat bruk eller sälj på hemsidan? Hur blev det med super-Squale. Är silvertavlan/grey helt slut?
Ja, det är frågan. Har egentligen inte tänkt köpa mer privat, har sålt av allt kul för att finansiera Sekvens. Men... den här känns egentligen som en keeper 😉

Ja, silver = slut. Brun = UK only. Svart = i lager veckan som kommer (skulle kommit igår, men icke...)

Tillbaka
Topp