ItsMrJones
Basic
1 of 5 created to celebrate world record free diving by Alessia Zecchini under Squale sponsorship...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val, tycker också den är riktigt snygg och lyckad.Så är man äntligen ägare av en Matic Trodde aldrig att det skulle hända efter att ha lovat mig själv att aldrig köpa en större dinka än 42 mm. Har dock alltid älskat Matic, framförallt för att den har detaljer från Squale Master - enligt min mening den mest lyckade modellen.
Matic:en är verkligen i största laget, men måste ändå ge den cred för att den sitter jäkligt bra och känns mindre väl på handleden.
Smula emot läder på nyare dykare men det där mockat(?) var bra smutt!Nykär och svårt nöjd
Grym kombo!Nykär och svårt nöjd
Mockat blev riktigt bra, men letar alltjämt med ljus och lykta efter ett ljusblått tropic. CNS och Wolbrook har, men bara i 20 mm.Smula emot läder på nyare dykare men det där mockat(?) var bra smutt!
Smula emot läder på nyare dykare...ra smutt!
Alltså, vilken jävla uppställning Hade jag fått plocka en hade det nog blivit Ondan - alltid gillat den där tavlan! Saknar dessutom en rosa i samlingen.Inte så mycket som har förändrats i samlingen men alltid kul med bilder så här är mina (och FruBr's) hajar.
Jag har ett ljusblått canvas i 22mm. Dra ett pm om intresse finns.Mockat blev riktigt bra, men letar alltjämt med ljus och lykta efter ett ljusblått tropic. CNS och Wolbrook har, men bara i 20 mm.
Haha, tack ska du ha! Ondan är riktigt grym, är rätt avundsjuk på den. Tyvärr så har FruBr satt ett mesh på så det är svårt att låna den...Alltså, vilken jävla uppställning Hade jag fått plocka en hade det nog blivit Ondan - alltid gillat den där tavlan! Saknar dessutom en rosa i samlingen.
Tack, men det är gummi som jag är ute efter.Jag har ett ljusblått canvas i 22mm. Dra ett pm om intresse finns.
Jäkligt bra! Vi behöver bilder på den där boetten sen.Blivit med Matic. Igen Lite mindre bling denna gången vilket passar mig bra
Ska försöka lösa det Är ju ingen mästerfotografJäkligt bra! Vi behöver bilder på den där boetten sen.
Äh, behövs inga mästerbilder! Älskar den där borstade boetten.Ska försöka lösa det Är ju ingen mästerfotograf
Grattis! Den från tratten? Var på avtryckaren flera gångerBlivit med Matic. Igen Lite mindre bling denna gången vilket passar mig bra
Helt riktigt Samma här, men till slut såGrattis! Den från tratten? Var på avtryckaren flera gånger
Färgmässigt tycker jag den är lyckad samt nodate. Resten….mjaTGV limited edition eller vad man ska kalla det. Vad f*n håller Squale på med?!
Hoppsan. Vad hände här? Tudor Homage?TGV limited edition eller vad man ska kalla det. Vad f*n håller Squale på med?!
Färgmässigt tycker jag den är lyckad samt nodate. Resten….mja