Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte alls glansig, motsatsen till högblanka 1521. Me likeFint. De e stilig. Försöker skapa mig en uppfattning om hur glansig den är.
Bra att veta. Tänker också på den blå varianten, på BOR. Tror den kan vara fet. Har ju perfekta mått och Elaboré-verk för vad det är värt.Inte alls glansig, motsatsen till högblanka 1521. Me like
Hör av dig till Sekvens som är sponsor här. Vi har fått rabatt förut om du hänvisar till tråden.Bra att veta. Tänker också på den blå varianten, på BOR. Tror den kan vara fet. Har ju perfekta mått och Elaboré-verk för vad det är värt.
Vet du vart man kan köpa den billigt/are?
Hoppsan! Priset blev lite galet där... tack för att du upptäckte dettaHör av dig till Sekvens som är sponsor här. Vi har fått rabatt förut om du hänvisar till tråden.
Squale Swiss dive watches | Sekvens: Authorized Dealer
Professional diving watches since 1959 – Squale’s exclusively Swiss-Made diving watches are characterized by Quality and Reliability and classic design.www.sekvens.com
Edit: ser nu att priset höjts från 14 500 till över 18 000. Ajaj…
Den används frekvent... det tål denJa, sånt får man ju räkna med på en så gammal klocka. Hade dock inte vågat använda den om jag hade haft ett så fint exemplar.
Härligt att höra tycker jag!Den används frekvent... det tål den
Äntligen i sitt rätta element igen.
Inte en säl så långt ögat kan nå…
Somrigt värre.
Satan va fin! Den hade passat bra hemma hos migJahapp, då var denna på väg till en ny ägare. Blir ett sista farväl med lite bilder.
Ja, den är grym! Du får ställa dig i kö hos @Nikk som har den nu.Satan va fin! Den hade passat bra hemma hos mig
En av de bästa sommarklockorna.Squale Master är lite sommar ändå men ett orange ISOFRANE hade ju varit
Tjena! Jag kollar upp omedelbums. Tyvärr är Squale inte så bra på att informera om saker och ting... återkommer!Kommer nytt samarbete på g.
Något vi i tråden kan beställa hos @sekvens? Återkom om möjlighet finns och när du får berätta
Någon som fått lite härligt slitage på vridringsinlägget på en sån här än? Lite nyfiken på hur en sådan här kommer åldrasSquale Master är lite sommar ändå men ett orange ISOFRANE hade ju varit