DrDre
Diamant
Riktigt fin! Är det välvt glas på den, eller är det plant som på vanliga den 1521?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ohh, FF96 har fått en modern kusin! Jämför man dem så är boetterna väldigt lika så Squale har verkligen lyckats få till rätt proportioner.Så lika och ändå så olika.
Två extremt fina klockor, grattis!Så lika och ändå så olika.
Vågar vi hoppas på en bronsare där datum och krona inte är placerade helt åt helvete..?A collaboration with Marine Nationale in Bronze…
Tack!Två extremt fina klockor, grattis!
Är det samma boett på MMM som på den här? Det är rejäla pjäser men jag tycker ändå att de sitter bra på armen. Jag störs inte av höjden.Ohh, FF96 har fått en modern kusin! Jämför man dem så är boetterna väldigt lika så Squale har verkligen lyckats få till rätt proportioner.
Höjden stör inte mig heller, tycker att den sitter riktigt bra faktiskt. Jag har inte sett Drass Galeazzi i verkligheten men som jag har förstått det så är det samma boett.Är det samma boett på MMM som på den här? Det är rejäla pjäser men jag tycker ändå att de sitter bra på armen. Jag störs inte av höjden.
Jäklar, börjar ju bli en riktigt anständig samling det där.Två har blivit fyra. Dubbelt så många, dubbelt så bra. En riktigt fin liten Squalesamling om jag får säga det själv.
Nu är frågan om det slutar här eller om det spårar ur. Drass Galeazzi har just nu konkurrerat ut allt annat.Jäklar, börjar ju bli en riktigt anständig samling det där.
Fin, men ingen wow-känsla här..
Oj, den där kombinationen var ju oväntat bra måste jag säga. Kanske också skulle slänga på ett guld band på min.Ursäkta för spam men det är roligt att dela med sig när man är nöjd.
Ingen av mina klockor kommer undan sommarens färgval. I brist på en Sub 300 divingstar blir det gula band på allt möjligt istället.
Jag gillar verkligen färgen på det här bandet från Wolbrook, som en klok man tipsade om en gång i tiden.Oj, den där kombinationen var ju oväntat bra måste jag säga. Kanske också skulle slänga på ett guld band på min.
Snyggt, den tar jag gärna om du lyckas få hem dessa.Verkar som att jag får köpa in 4st Squale Masters. Får besked senare idag eller måndag.
Estimerat listpris: 19990 kr ink. moms (kan ändras)
Kan ge 11% rabatt.
@Omega21jul1969 en är din (om allt går vägen...)
Nån mer som vill boka? Skynda fynda