• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

354605493_986009742585261_4852920226414519725_n.jpg


Squale 1521 Super på besök i München :)

Riktigt fin! Är det välvt glas på den, eller är det plant som på vanliga den 1521?
 
Ohh, FF96 har fått en modern kusin! Jämför man dem så är boetterna väldigt lika så Squale har verkligen lyckats få till rätt proportioner. 👌
Är det samma boett på MMM som på den här? Det är rejäla pjäser men jag tycker ändå att de sitter bra på armen. Jag störs inte av höjden.
 
Är det samma boett på MMM som på den här? Det är rejäla pjäser men jag tycker ändå att de sitter bra på armen. Jag störs inte av höjden.
Höjden stör inte mig heller, tycker att den sitter riktigt bra faktiskt. Jag har inte sett Drass Galeazzi i verkligheten men som jag har förstått det så är det samma boett.
 
Ursäkta för spam men det är roligt att dela med sig när man är nöjd. :D
Ingen av mina klockor kommer undan sommarens färgval. I brist på en Sub 300 divingstar blir det gula band på allt möjligt istället. 💛
IMG_0121.jpg
Oj, den där kombinationen var ju oväntat bra måste jag säga. Kanske också skulle slänga på ett guld band på min. 🤔
 
@Omega21jul1969 Gokväll! Jag väntar fortfarande på svar. Håller tummarna. Återkommer så fort jag vet mer.

Ja, en deal går att lösa för de som förbokar (givet att jag får ok att köpa...).

Hur många här i tråden är intresserade?

Edit: Förbaskat trevlig pjäs måste jag säga
 
Tillbaka
Topp