Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Jag är så nöjd att jag spricker. Vaxad canvas, så bandet är otroligt mjukt och bekvämt.Otroligt smakfullt!
Riktigt läckert, vilket bra köp och tips till oss andraDubbelpostar mitt nya specialbeställda och handsydda band i Squale-tråden med! @VanDusen gjorde ett otroligt jobb med detta
Fan så avis jag blir! Riktigt lyckad kombo!Dubbelpostar mitt nya specialbeställda och handsydda band i Squale-tråden med! @VanDusen gjorde ett otroligt jobb med detta
Sommaren kommer visst tidigt i år!Dubbelpostar mitt nya specialbeställda och handsydda band i Squale-tråden med! @VanDusen gjorde ett otroligt jobb med detta
Ser ut att göra sig riktigt nice på president? länken
Ja, så pass bra att jag har svårt att byta till något annatSer ut att göra sig riktigt nice på president? länken
Så de ska va ju har du någon bra länk till en sån presidentlänk? Eller är de bara hugga valfri med rak ändlänk? HeheJa, så pass bra att jag har svårt att byta till något annat
Jag har denna. Jag tycker de är braSå de ska va ju har du någon bra länk till en sån presidentlänk? Eller är de bara hugga valfri med rak ändlänk? Hehe
Det är inte utan att man är lite avundsjuk på FruBr's 1521a, den är så bra med det välvda glaset.
Tack! Just denna är en modd av en vanlig 1521. Det kom en begränsad serie typ 2012-2013 (tror jag) som hade tvåfärgade vridringsinlägg och välvt glas. Den fanns med olika färger på vridringsinlägget och olika färger på tavlorna också. Tavlan upplevs som mycket större än en vanligt 1521a pga glaset vilket är trevligt men nackdelen är att det är noll antireflex på den.Väldigt snyggt! Är det en särskilt modell/variant av 1521, eller är det en mod?
Bilder?Ja du, det var ganska mycket. Känns som igår det gick att köpa en ny 1521 för 8000kr. Well, den tiden kommer inte tillbaka. Men ett pris kring 12-15 hade mer varit önskvärt.
Ingen mer i tråden som köpt en Super-Squale? Är sjukt nöjd med min. Den går definitivt att ha bredvid en 1521 i samlingen.
Nej det bör vara riktigt slitage. Var så när @Norp köpte den. Inte lätt att hitta tillverkningsår på dessa men gissar någonstans runt 80-talet.Den har åldrats väldigt snyggt. Särskilt boetten. Är det riktigt slitage som gjort det, eller har du hjälpt det på traven?
Post in thread 'Tråden om Squale'Bilder?
Fint. De e stilig. Försöker skapa mig en uppfattning om hur glansig den är.Post in thread 'Tråden om Squale'
https://klocksnack.se/threads/tråden-om-squale.48157/post-4522444