Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan inte annat än att hålla med!Ha en härlig söndag:
Och jag förstå inte varför ingen klipper denna billiga klocka? Nyskick borde den gå för 20 000kr. Små skavanker 15 000. Och riktigt sliten 10 000. @Buddhaliscious
Avslutad - Squale Master Marina Militare, PB
En 1200-meters dykare med heliumventil, sandwichtavla, 4 mm tjockt safirglas med AR och en tooligt fläskig boett. Som en liten skulptur av glas och stål på armen. Limiterad till 300 ex och slutsåld sedan länge. https://www.squale.ch/en/marina-militare-collaboration Fullt set med...klocksnack.se
It's back baby! Efter fyra månader hos urmakaren så är den äntligen tillbaka på armen.
Yes, exakt. Den hade slutat ticka vilket visade sig vara pga att fjädern gått av. Drog ut på tiden först för att det var semestertider, vilket jag visste om, och sen för att Squale var galet sega på att skicka packningskitet.service och packningar... eller vad var uppdraget?
Yes, exakt. Den hade slutat ticka vilket visade sig vara pga att fjädern gått av. Drog ut på tiden först för att det var semestertider, vilket jag visste om, och sen för att Squale var galet sega på att skicka packningskitet.
Klockan är sex år gammal så det var lika bra när den ändå var iväg. Blev 3800kr för fullservice, reservdelar, packningar och försäkrad frakt fram och tillbaka så fullt överkomligt.Men det blev en helservice?
Vad gick ett sånt kalas på?
Klockan är sex år gammal så det var lika bra när den ändå var iväg. Blev 3800kr för fullservice, reservdelar, packningar och försäkrad frakt fram och tillbaka så fullt överkomligt.
Klockan är sex år gammal så det var lika bra när den ändå var iväg. Blev 3800kr för fullservice, reservdelar, packningar och försäkrad frakt fram och tillbaka så fullt överkomligt.
Via Urteknik som är sponsor av forumet. Med rabattkoden får man fri försäkrad frakt och jag fick även 10% rabatt på både service och delar.Ja, det var ju helt ok. Vilken urmakare?
Via Urteknik som är sponsor av forumet. Med rabattkoden får man fri försäkrad frakt och jag fick även 10% rabatt på både service och delar.