Japp, helt rätt. De verkar ha ett stort antal urmakare enligt hemsidan. Hade att göra med en Sofia som var väldigt trevlig att ha att göra med så tummen upp för dem.Schysst, urteknik är väl samma snubbar som Malm watches... tror jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, helt rätt. De verkar ha ett stort antal urmakare enligt hemsidan. Hade att göra med en Sofia som var väldigt trevlig att ha att göra med så tummen upp för dem.Schysst, urteknik är väl samma snubbar som Malm watches... tror jag
Jag tycker iofs att Squales nya modeller de senaste åren, och även dessa som är av mer kosmetisk karaktär, är riktigt fina, men man satte kanske ribban lite högt när man annonserade de senaste nyheterna.Vilket . Squale gör verkligen inte mycket kul nu för tiden.
Som instegsklocka är 1545 mycket bra.Jag gillar nya 1545 faktiskt, men förväntade mig något mer spännande. Ser bäst ut med gummi tycker jag, känns lite sterilt med vridringen i metall + länk i metall. Som som vanligt är Squales produktbilder ganska kassa
Haha, riktigt bra ju! Jag vill också ha en sån timvisare på min 1521a.
Klippt från Squales instagram. Verkar vara limiterad till 100ex. Det vita strecket mellan 9-3 gjorde mig dock lite förvirrad då sekundvisaren typ ser likadan ut som strecket.
Annars tycker jag den var kul.
Riktigt schysst med sunburst som inte är klassiskt från mitten utan likt solstrålar kommer från toppen på tavlan.Måste säga att https://ocarat.com/montre-1521-squale-x-ocarat-squale-108373.html blev lyckad! Inte sett att den här tavlan har använts tidigare - riktigt fin!
Mycket bra! Hade nog hellre haft en annan färg på hajen och sen är jag inget fan av Onda-vridringsinlägget. Tavlan ser ju helt fantastiskt ut i alla fall.Måste säga att https://ocarat.com/montre-1521-squale-x-ocarat-squale-108373.html blev lyckad! Inte sett att den här tavlan har använts tidigare - riktigt fin!
Tavlan är helt lysande och klockan som helhet känns sådär härligt solblekt utMycket bra! Hade nog hellre haft en annan färg på hajen och sen är jag inget fan av Onda-vridringsinlägget. Tavlan ser ju helt fantastiskt ut i alla fall.
Ja, det var den röda färgen jag inte gillade men är den orange så är det ju bra! Tycker tyvärr att Onda-inlägget är lite för mycket fashion för Squale men jag förstår att du gillar det.Tavlan är helt lysande och klockan som helhet känns sådär härligt solblekt ut
Hajfärgen såg nästan röd ut på min dump, men är nog samma oranga kulör som Squale vanligtvis använder - ser i alla fall ut så på https://www.mrmontre.com/squale-1521-x-ocarat-test-avis.html. Helt ok!
Jag har faktiskt alltid diggat Onda-inlägget, så tumme upp även där. Det enda som jag hade velat ändra på är nog glaset - alltså domed istället för flat.
Left or right?
Vilken jävla fin första Squale! Avundsjuk!Första Squalen
Schysst! Vad är det för ålder på den rackarn?Första Squalen
Vilken jävla fin första Squale! Avundsjuk!
Schysst! Vad är det för ålder på den rackarn?
Ok! Den bezeln finns inte idag va?Tackar
Stod 2013 i annonsen. Går +2s/d så jag är väldigt nöjd.
Ok! Den bezeln finns inte idag va?
Vridringens slitage är 5/5Tror inte det. Togs fram i samarbete med Beams.