Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej! När får ni in squale 1521 i lager igen? Allt är ju typ slut och jag vill ha den blå med länken.
'The Shark' är ett collab mellan Sekvens & REM Straps!
Vi kör en giveaway på Instagram just nu. I potten:
1x Squale 1545 + 1x The Shark band
Tjena! Ja, säljer slut och tar lång tid mellan leveranserna tyvärr.Hej! När får ni in squale 1521 i lager igen? Allt är ju typ slut och jag vill ha den blå med länken.
Hej, tack för snabbt svar.Tjena! Ja, säljer slut och tar lång tid mellan leveranserna tyvärr.
Finns 1st 1521 ocean blue med läderband i lager:
Squale • 1521 Ocean Leather
The “1521” is the iconic collection par excellence of the Squale brand. 42mm dive automatic dive watchwww.sekvens.com
Kan beställa hem ett band separat om du vill?
Ja, den ligger enligt listpris nu just.Hej, tack för snabbt svar.
Lite saftigt pris tyvärr då konkurrenten har samma för 9970 kr med läder.
Boetten, vridringsinlägget och baksidan var väldigt snygga tycker jag men tavlan och framför allt visarna var sådär.Squale Tributo Grey Ltd Ed For Gnomon - 23pcs
Snygg, men känns inte riktigt Squale va, förutom boetten då.
Snygga bilder, kul att se den går ”live”, mer blå än grå.
1545 Grey
Håller helt med.Boetten, vridringsinlägget och baksidan var väldigt snygga tycker jag men tavlan och framför allt visarna var sådär.
Kul att de testar nya grejer i alla fall och riktigt coolt med homagen till Squale Tiger där de övre runda indexen är större än de undre.
Ne, känns inte som Squale. Visarna har jag svårt för...Squale Tributo Grey Ltd Ed For Gnomon - 23pcs
Snygg, men känns inte riktigt Squale va, förutom boetten då.
Ja, känns helt klart mer blå än grå skulle jag säga. Hade varit kul att se i fler färger - den vita är lite over the topSnygga bilder, kul att se den går ”live”, mer blå än grå.
40mm-varianten hade nog suttit ännu bättre men den är absolut inte för stor.Nyförvärvet. Brukar normalt inte gilla klockor över 41, men tyckte ändå att denna satt hyfsat på mina spagettiarmar.
Vad säger ni experter? För stor?
Överväger att behålla den
Sitter kanon! Absolut inte för stor.Nyförvärvet. Brukar normalt inte gilla klockor över 41, men tyckte ändå att denna satt hyfsat på mina spagettiarmar.
Vad säger ni experter? För stor?
Överväger att behålla den
Wow! Is that from the Ausal?
Blandford 100 atmosWow! Is that from the Ausal?
What am I looking at?
'VON' logotyp stämplad in plexiWhat am I looking at?
Aaah! Ok tack'VON' logotyp stämplad in plexi