Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, grattis! Sjukt cool den där blästrade varianten och galet bra pris på den.Forumslampan gör ett pitstop hos mig 2002an är fantastisk
Önskar att den vore min baraKul, grattis! Sjukt cool den där blästrade varianten och galet bra pris på den.
Den är fantastisk
Superduo! Denna må kanske inte vara Squale märkt, men den har rötterna… och en med storebror
Aha, trodde att du hade köpt den.Önskar att den vore min bara
Det gjorde jag Men den är direkt påväg till en kompis som bad mig köpa den åt honomAha, trodde att du hade köpt den.
Riktigt schysst ju! Hoppas att han blir nöjd.Det gjorde jag Men den är direkt påväg till en kompis som bad mig köpa den åt honom
Hoppas jag med, annars får jag väl ta hand om denRiktigt schysst ju! Hoppas att han blir nöjd.
Har fått en del frågor om skillnaden på Blasted och Polished - Squales bilder på 1521 Blasted är tyvärr inte bra alls. Så här kommer en jämförelse. Vaschego!
Överst:
Squale 1521 Black Blasted Rubber
Underst:
Squale 1521 Classic Leather
PS. Det ligger mjuk plast mellan klockorna
Sluta. Nu vill jag ha en blästrad också.Har fått en del frågor om skillnaden på Blasted och Polished - Squales bilder på 1521 Blasted är tyvärr inte bra alls. Så här kommer en jämförelse. Vaschego!
Överst:
Underst:
Håller med! Blästrat gör 1521 riktigt råBlasted är underskattat. Jag gillar dessa starkt
Det går ju att ordnaSluta. Nu vill jag ha en blästrad också.
Haha, det tror jag säkert! Frågan är bara vad man ska ersätta.Det går ju att ordna
Vore kul att se även den"nya" 1521 COSC med bi-lux finish hur den ter sig i jämförelse. Du råkar inte ha något exemplar hemma att visa upp?Har fått en del frågor om skillnaden på Blasted och Polished - Squales bilder på 1521 Blasted är tyvärr inte bra alls. Så här kommer en jämförelse. Vaschego!
Överst:
Underst:
Har du någon bild ovanifrån? Tycker man ser färgskillnaderna bäst då. Och de fina kontrasterna på den svarta versionen.Håller med! Blästrat gör 1521 riktigt rå
Yes, perfekt att jämföra alla tre om det går.Vore kul att se även den"nya" 1521 COSC med bi-lux finish hur den ter sig i jämförelse. Du råkar inte ha något exemplar hemma att visa upp?
Jo den finns hemma, vet inte om jag hinner i veckan. Men skriver upp på min to-doVore kul att se även den"nya" 1521 COSC med bi-lux finish hur den ter sig i jämförelse. Du råkar inte ha något exemplar hemma att visa upp?
Har denna, men inte superbra bild tyvärr.Har du någon bild ovanifrån? Tycker man ser färgskillnaderna bäst då. Och de fina kontrasterna på den svarta versionen.
Tack, tydligt skillnad syns. Det blir nästan som två olika klockmodeller.Har denna, men inte superbra bild tyvärr.
Finns några fler bilder här också:
Squale 1521 Blasted vs Polished - the difference in case finishing up close
There is huge difference between the two surfaces. However Squales official product photos does not show the difference. So the following photos is a comparison between two models with different case…www.sekvens.com
GlamourTack, tydligt skillnad syns. Det blir nästan som två olika klockmodeller.
Den ena går mot Sinn den andra mot glamour