• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Vill lägga in en liten hint på att http://www.squale.de/en/ har flertal modeller 'in stock' med 3-9 dagars leverans ;)
"Squale Master professional 600M green bronze" var läcker!:cool: Men €2870 var mindre läckert...:(
squale-master-professional-1000m-green-bronze.jpg

Min spontana gissningen skulle säga att den nog inte kommer att komma in. Om jag fattat rätt byggs dessa klockor (059) på NOS-delar från 70/80-tal. Så kanske helt enkelt inte finns några kvar! Men som sagt, endast en gissning :)
Precis så är det. Jag slängde ut min 058 på köp och sälj igår om någon vill testa den mer blingiga varianten.

Någon/några som sitter på den blå satinerade 1521'an? Jag kan inte helt släppa den matta tavlan. Bjussa lite bilder, någon? Har mailat squale.de gällande separat tavel-köp men inget svar än så länge..
Lånade bilder..
25945522256_5f00402d3c_b.jpg

25971416505_42989d6cd0_b.jpg

Senast ändrad:
Min spontana gissningen skulle säga att den nog inte kommer att komma in. Om jag fattat rätt byggs dessa klockor (059) på NOS-delar från 70/80-tal. Så kanske helt enkelt inte finns några kvar! Men som sagt, endast en gissning :)
Jaha, coolt :) hade dom skrivit på hemsidan att den är limiterad så hade jag redan ägt 3st. Minst ;) detta gäller alltså inte 058?

Precis så är det. Jag slängde ut min 058 på köp och sälj igår om någon vill testa den mer blingiga varianten.
Jag försöker hitta argument för att kunna köpa den men klocklådan är egentligen full sedan ett halvår. Bjuckar du på lite fler foton i tråden så kanske jag mjuknar ;) tycker squale har så tråkiga foton på hemsidan.. man vill ju se boetten från olika håll samt claspen.

Som flera sagt tycker jag knappast att diskutera detaljer kring en viss modell av klocka (dessutom i märkespecifika tråden) räknas som spam. Det är ju ett klockforum och vi älskar detaljer, stora som små :)
Jo men här rörde vi oss in i detaljer kring en specifik klocka jag har till salu men som sagt vi kör det här tills ni tröttnar på säljsnacket ;)

Tillbaka
Topp