Ingen annan anledning till denna post mer än att jag är vrålnöjd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med tanke på hur Squale har bumpat upp sina priser på sistone så är min gissning en hel njure.Undrar om priset blir en halv eller hel njure![]()
Och en mjälte i handpenning.Med tanke på hur Squale har bumpat upp sina priser på sistone så är min gissning en hel njure.![]()

Jag har gjort en detaljerad jämförelse här för ett gäng år sen: https://klocksnack.se/threads/stora...ndra-affordables.60202/page-3996#post-3853011Har någon jämfört Borealis orangea vs Isofranes orangea band avseende kulören? Jag skulle vilja ha lite mer punch i färgen. Ibland upplever jag att Borealis drar lite åt persikohållet.![]()
Ah, den känner jag ju igen, snyggt! Med andra ord ska jag inte förvänta mig något mer orange men lite mer premiumkänsla. Det kan hon väl vara värd.Jag har gjort en detaljerad jämförelse här för ett gäng år sen: https://klocksnack.se/threads/stora-tråden-om-mikromärken-och-andra-affordables.60202/page-3996#post-3853011
Nej, färgen är ungefär samma tyvärr. Squale har en egen variant av Bonetto Cinturini 285 som är mycket mer orange, ett sånt hade någon passat bra!Ah, den känner jag ju igen, snyggt! Med andra ord ska jag inte förvänta mig något mer orange men lite mer premiumkänsla. Det kan hon väl vara värd.
Om någon har ett att sälja så sitter jag här och väntar på ett PM. Orange och blå i 20 mm är intressant, men även ett grönt i 22 mm.
En nuvarande modell? Jag hittar inget sånt dragspelsgummi på deras sida, men jag gillar såna band, speciellt på lite kraftigare klockor där de balanserar upp bra.Nej, färgen är ungefär samma tyvärr. Squale har en egen variant av Bonetto Cinturini 285 som är mycket mer orange, ett sånt hade någon passat bra!
Nej, tror att de slutat sälja dem men man kan hitta Bonetto-varianten. Det enda som skiljer dem åt är spännet. Watchbandcenter sålde dem tidigare men verkar inte finnas i 20mm längre.En nuvarande modell? Jag hittar inget sånt dragspelsgummi på deras sida, men jag gillar såna band, speciellt på lite kraftigare klockor där de balanserar upp bra.
Ett svagt ögonblickHeads up
Squale 50 atmos pvd i ff96 boett.
![]()
Klokt ändå! Otroligt cool klocka det därEtt svagt ögonblick
Denna stannar![]()
Ja det är ju det. Ibland har man lite otur när man tänkerKlokt ändå! Otroligt cool klocka det där![]()
Vill ha Matic stållänk!!Kanske är sen på bollen men det här såg lite spännande ut.![]()
Spännande. Är det också nu som jubileumsvarianten av 1521 ska släppas?Kanske är sen på bollen men det här såg lite spännande ut.![]()
Meeeeen, varför ska de envisas med den där jäkla länken och låset när de äntligen släpper en länk till 1521!?Kanske är sen på bollen men det här såg lite spännande ut.![]()
Meeeeen, varför ska de envisas med den där jäkla länken och låset när de äntligen släpper en länk till 1521!?Ser ut att vara exakt samma som till 1545 och den är helkass. Hoppas att jag har fel.
Man undrar ju vad det kommer att hamna på i pris, Squale har ju riktigt konstig prissättning på sina länkar. €90 till 1545 och €220 till SUB-39 och det ser inte ut att vara någon större skillnad mellan dem.