• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Det stämmer. Tyvärr hade dom skickat med bandstift som var för tjocka för länken. Som tur var hade jag några 20mm som passade men jag var tvungen att böja dom lite lätt för att få dom på plats. Nu sitter den i alla fall där och blänker. 😀
IMG_1635.jpeg
IMG_1636.jpeg
IMG_1637.jpeg
IMG_1638.jpeg
Jäklar, ser mäktigt ut! 😍👌 Kan man få lite bilder på låset också? 😊
 

DrDre

Patek
Det stämmer. Tyvärr hade dom skickat med bandstift som var för tjocka för länken. Som tur var hade jag några 20mm som passade men jag var tvungen att böja dom lite lätt för att få dom på plats. Nu sitter den i alla fall där och blänker. 😀
IMG_1635.jpeg
IMG_1636.jpeg
IMG_1637.jpeg
IMG_1638.jpeg
Wow! Det blev väldigt snyggt! Grattis!

Om jag haft en annan 1521 än min Militaire (som inte riktigt funkar med blank länk), så hade jag också köpt till en länk.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Den här kommer att få mycket tid i sommar. 😀
Låset är som väntat och borde så klart ha haft snabbjustering. Men jag är nöjd ändå.

IMG_1640.jpeg
IMG_1642.jpeg
Trist lås men det gör inget, det funkar ju. Länken kommer att bli stencool med lite patina och det kommer den att få snabbt med tanke på att den är helpolerad. 😁 Man blir bra sugen!
 
Topp