Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir ju bra sugen på ett MeshTror med handen på hjärtat att detta är den bästa sommardinka jag ägt.
Återkommer alltid till mesh på just Squale. Annars är jag inte supermycket för just mesh.Blir ju bra sugen på ett Mesh
Här kommer bild på gummi till 1521 Marina Militare - ville inte ta ut ur plastpåsen, den är tejpad.Var det inte med ngt nytt gummi till den också? Det där bandet är fräsigt men tycker nog Squale ser bäst ut på gummiband
Kul modifierat och snygg bild
Kul modifierat och snygg bild
Tavlan. Från en MilitareÄr det minutvisaren?
Tavlan. Från en Militare
Så här ser den ut i original! Bild på min gamla!Ahh nu fattar jag, tack! Ja just det den där har väl den lustiga tavlan med asymmetriska index annars?
Är det minutvisaren?
Minutvisaren (och kanske timvisaren) är inte heller Squale.Tavlan. Från en Militare
Så här ser den ut i original! Bild på min gamla!
Minns inte om den kom med de index du menar, men det vet säkert någon annan. Kom i lite olika varianter vet jag. En ball klocka jag kan sakna ibland
Minutvisaren (och kanske timvisaren) är inte heller Squale.
Är det minutvisaren?
Tavlan. Från en Militare
Minutvisaren (och kanske timvisaren) är inte heller Squale.
De utan siffror är bäst tycker jag.Fick bli denna trevliga idag