Tycker den är riktigt bra oavsettUndrar om ngn sett irl, vilket foto är mest korrekt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den är riktigt bra oavsettUndrar om ngn sett irl, vilket foto är mest korrekt?
Fast just så här ser den ju extraläcker ut..Tycker den är riktigt bra oavsett
Utan att ha sett den i verkligheten tycker jag att det andra fotot ser överexponerat ut, så jag gissar att den mörka är mer korrekt. Hur ser den ut på Youtube? Där brukar man kunna få bra intryck - många duktiga filmare/fotografer som har yt-kanaler.Undrar om ngn sett irl, vilket foto är mest korrekt?
Vad är det för app du mätt med?Good enough
Bra idé! Hittade den här och hoppades nog på lite mörkare.Utan att ha sett den i verkligheten tycker jag att det andra fotot ser överexponerat ut, så jag gissar att den mörka är mer korrekt. Hur ser den ut på Youtube? Där brukar man kunna få bra intryck - många duktiga filmare/fotografer som har yt-kanaler.
Vad är det för app du mätt med?
Tror det varit uppe förut. Var AD, och nu säljer de ut sista klockorna.Hur hänger det här ihop?
Squale 1521 Classic Rubber 1521CL.NT - Klockor & Smycken
Urtavla Svart Glas Safirglas Diameter 42 mm Boett Rostfritt Stål Armband Gummi / Svart Vattentät 50 ATM - 500m Urverk Automat / ETA2824-2 Kronograf Nej Datum Ja Internationell Garanti 2 årklockorochsmycken.se
"Klockorochsmycken.se är auktoriserad återförsäljare av Squale."
härligt med nykär känsla för en klocka. Jag tycker att det funkar som komplement. Man dyker inte året om. Har ljusbrunt läder på Matic tex.Funkar ju eller vad säger de bokstavstrogna om läder på dykare?
Orginalgummit är dock svårslaget.
Eller hur?härligt med nykär känsla för en klocka. Jag tycker att det funkar som komplement. Man dyker inte året om. Har ljusbrunt läder på Matic tex.
Läder på dykare är fina fisken det!Funkar ju eller vad säger de bokstavstrogna om läder på dykare?
Orginalgummit är dock svårslaget.
Eller hur?
Byter band som en tok istället för att bara njuta av en ny klocka.
Det här är lite för mörkt- har du ngn bild på ditt ljusare ?
Dag 2: Matic
Ett steg ner från Master. Något bredare boett. Får ses som storebror till 1521.
Mer blått är svårt att få till. 60 Atmos Blu Puro med bakelit inlägg. Köptes med inspiration från tråden. @North och @Watchie var medskyldig till detta köp. Min sommarklocka. På några äldre modeller så har Squale handmålade minutvisare som lyser riktigt bra. Syns inte så bra, får återkomma.
Bild på visarna
Jag är inne på det här;Inte bästa bilderna. Ger dig en uppfattning hoppas jag. Borde vara detta bandet:
Matic Light Blue Leather
www.squale.ch
När jag köpte min blåa 1521 back in the days 2017, kom den på det här lädret. Tycker faktiskt det var riktigt snyggt! Väldigt bekvämt också vill jag minnas
Håller med - bra kvalitet på läder och sen kommer troligen patinan med tiden.När jag köpte min blåa 1521 back in the days 2017, kom den på det här lädret. Tycker faktiskt det var riktigt snyggt! Väldigt bekvämt också vill jag minnas
Jag brukar limma fast keepers på envisa gummiband med några droppar superlim på baksidan. Fungerar utmärkt och ser snyggt och prydligt ut. Avskyr keepers som glider omkring, då fyller de ju inte sin funktion.Tycker att keepers på orginalet håller Isofrane klass; de rör sig inte en millimeter.
Omslagsbild till rosa bandetDottern fick välja band imorse innan simskolan.
Jag gillar den starkt! Förvisso är jag alltid väldigt svag för kombinationen svart/orange...Fratello har skrivit en trevlig artikel om det senaste Marina Militaire-släppet.
Hands-On With The New Squale 1521 Marina Militare Limited Edition
✓ Thomas tries the new Squale 1521 Marina Militare ✓ A celebratory edition with pumpkin orange accents ✓ Read about his experience herewww.fratellowatches.com