TFK
Basic
Grattis till en mycket trevlig klocka! Var köpte du den?Nu har den kommit!
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en mycket trevlig klocka! Var köpte du den?Nu har den kommit!
![]()
![]()
![]()
Begagnad via en på facebookGrattis till en mycket trevlig klocka! Var köpte du den?
Och så lite jämförelser:![]()
![]()
![]()
![]()
Stor som Godzilla.Är kronan lite av ett monster på vänstra klockan? Ser stort ut
Fina bilder! Galet att den har bytt färg på det viset på förhållandevis kort tid. Jag tycker att den är fin i gult också!Gul och fin10x, 15x2 makro
![]()
![]()
![]()
Vad har den varit för färg innan?Fina bilder! Galet att den har bytt färg på det viset på förhållandevis kort tid. Jag tycker att den är fin i gult också!![]()
Orange! Min klocka nedan:Vad har den varit för färg innan?![]()
Oj vilken markant skillnad!Orange! Min klocka nedan:
![]()
Joo, har vant mig vid det gula. Kul att det finns två gummin att matcha ihop med nu..Fina bilder! Galet att den har bytt färg på det viset på förhållandevis kort tid. Jag tycker att den är fin i gult också!![]()
3 månaders sol under vintern satte sitt spår. Så här såg visaren ut första dagen inpåOj vilken markant skillnad!
Hehe, det är ju faktiskt en stor fördel!Joo, har vant mig vid det gula. Kul att det finns två gummin att matcha ihop med nu..
![]()
![]()
3 månaders sol under vintern satte sitt spår. Så här såg visaren ut första dagen inpå
![]()
Det är inte hädelse om man inte tänker bada eller dyka. Jag brukar ha läder på min 1521 på vintern, inget fel med det.Trots att dykare + läder är lite av en hädelse så är det faktiskt snyggt och skönt. Hittade ett väldigt mjukt band i lådan som matchade bra i färgen
![]()
![]()
Det ska vara ett standard-2824-2Någon som vet vilken grad av eta 2824 som sitter i 60 Atmos? Squale skriver inget på deras hemsida.
Ett standard 2824 i en klocka för 10000kr låter märkligt. Borde i alla fall vara Elaborate eller Top Grade va?Det ska vara ett standard-2824-2
Till 98,74 % säker. Ja, visst känns det lite märkligt men inget tyder på att det är Elaboré.Ett standard 2824 i en klocka för 10000kr låter märkligt. Borde i alla fall vara Elaborate eller Top Grade va?
Är du säker på att det är ett helt standard 2824?
Ska fråga Squale.Till 98,74 % säker. Ja, visst känns det lite märkligt men inget tyder på att det är Elaboré.
Någon som vet vilken grad av eta 2824 som sitter i 60 Atmos? Squale skriver inget på deras hemsida.
Det ska vara ett standard-2824-2
Det låter mer rimligt, jag frågade själv och väntar på svar. Vill gärna få det från dem direkt då jag ska recensera klockan. Och då vill jag vara säker.Enligt mailkontakt från en Squale-tråd på WUS så har Squale tidigare svarat att de använder sig av elaboré.
https://forums.watchuseek.com/f74/what-grade-eta-squale-1940945.html#/topics/1940945?page=2
Du vill inte ha en helt ny, svart 1521 på gummi? Polerad. Den är lite mindre än 60 Atmos om det är storleken som bekymrar dig.Kommer inte riktigt överens med min 60 atmos. Någon runt GBG som är sugen? Tänkte att ni i tråden får en första chans innan ev. annons.
Oh, hade tagit den om jag inte lagt höstens klockbudget på din speedyKommer inte riktigt överens med min 60 atmos. Någon runt GBG som är sugen? Tänkte att ni i tråden får en första chans innan ev. annons.