Tänker du dig ett byte då eller?Du vill inte ha en helt ny, svart 1521 på gummi? Polerad. Den är lite mindre än 60 Atmos om det är storleken som bekymrar dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänker du dig ett byte då eller?Du vill inte ha en helt ny, svart 1521 på gummi? Polerad. Den är lite mindre än 60 Atmos om det är storleken som bekymrar dig.
Precis, PM om du är intresserad. Den kommer till mig på onsdag.Tänker du dig ett byte då eller?![]()
Gul och fin10x, 15x2 makro
![]()
![]()
![]()
Trots att dykare + läder är lite av en hädelse så är det faktiskt snyggt och skönt. Hittade ett väldigt mjukt band i lådan som matchade bra i färgen
![]()
![]()
Inte GBG men Sthlm, ska dock ner 12-13 om du har den kvar då.Kommer inte riktigt överens med min 60 atmos. Någon runt GBG som är sugen? Tänkte att ni i tråden får en första chans innan ev. annons.
Hör gärna av dig när det närmar sig så ser viInte GBG men Sthlm, ska dock ner 12-13 om du har den kvar då.
Snygg! Hur känns den? Min nya 1521 (svart) kommer imorgon. Ska bli kul
Känns underbar som vanligt!Snygg! Hur känns den? Min nya 1521 (svart) kommer imorgon. Ska bli kul![]()
Najs!Känns underbar som vanligt!Är sjukt nöjd med den på mörkgrått cordura också, blir så mycket kontrast och den snygga formen på bandhornen framträder extra mycket. Samma effekt som när jag hade den på ett Admirality Grey nato från Phoenix, sitter som en smäck.
![]()
Jag spenderade tre månader i Asien i vintras, och innan jag åkte var visaren orange!Det är ju något anmärkningsvärt. Under hur lång tid talar vi om ungefär? Någon annan som varit med om samma sak?
Jag spenderade tre månader i Asien i vintras, och innan jag åkte var visaren orange!
Mjo, tveksam över om det vore ett måndagsex då jag sett en del visare i tråden som också börjat tappa den knallorange'a färgen. Det är nog kvalitén på lacken Squale använder som inte är helt superb tyvärr!Det var som tusan. Jag känner inte igen fenomenet från annat håll men det kanske förekommit? Annars ligger omdömet "måndagsex" nära till hands. Ser ju iofs tufft ut så det är ju ett mindre problem.
Mjo, tveksam över om det vore ett måndagsex då jag sett en del visare i tråden som också börjat tappa den knallorange'a färgen. Det är nog kvalitén på lacken Squale använder som inte är helt superb tyvärr!
Jag la upp en bild tidigare i tråden från maj 2017, där visaren är knall-orange. Kul att se skillnaden direkt så här. Den nedre bilden är från juli i år!
![]()
![]()
Riktigt fin den där, välkommen till värmen!Nöjd! Rå klocka
![]()
TackarRiktigt fin den där, välkommen till värmen!![]()
Jäkligt toolig! Gillar denTackargillade fasningen på bandhornen speciellt!
![]()
Jäkligt nöjd med både svart och blästrad boett. Kommer funka på typ alla band och färger. Precis vad jag var ute efter!
Japp! En toolig dykare som tar alla 20mm band man kan tänka sig. Kommer bli perfekt höstruskdinkaJäkligt toolig! Gillar den![]()
Verkligen! Bra val!Japp! En toolig dykare som tar alla 20mm band man kan tänka sig. Kommer bli perfekt höstruskdinka![]()
Riktigt bra val! Grattis till en fin klocka.Tackargillade fasningen på bandhornen speciellt!
![]()
Jäkligt nöjd med både svart och blästrad boett. Kommer funka på typ alla band och färger. Precis vad jag var ute efter!
Snygg! Det är ju sån skillnad mellan den polerade och blästrade boetten. Polerad är så oerhört blank och somrig, medan den blästrade är toolig och hård!Matt och svart
![]()
Riktigt snyggt!Matt och svart
![]()
Japp! Väldigt nöjd att jag fick tag på en blästrad såhär i efterhand. Ville ju först ha blå polerad men denna gör sig bättre i samlingen just nuSnygg! Det är ju sån skillnad mellan den polerade och blästrade boetten. Polerad är så oerhört blank och somrig, medan den blästrade är toolig och hård!
Japp det stämmer bra.Riktigt snyggt!Är det ett Bonetto-gummi du har på?
Håller med @thewordfox, den blir oerhört toolig när den är matt. Coolt!
Jag drömmer ju en liten önskedröm varje gång jag ser min 1521 om att Squale ska tillverka en riktigt snygg, passande oysterlänk med solida ändlänksbitar och boettanpassad form. Det hade ju varit så sjukt snyggt!Har någon testat länk på sin Squale?
Jag föredrar alltid länk men är fruktansvärt nöjd med mesh, mycket snyggare och bekvämare än vad jag trodde.
Kan inte släppa funderingarna på hur den skulle se ut med riktig länk dock!![]()