Mysig Medium, assymetriska boetten är koool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad bra den blev!Mysig Medium, assymetriska boetten är koool!
, funderar starkt på en sådan här. Hur upplever du klockan?Lyxar till det idag
Tycker den är toppen, gillar vintagelooken skarpt. Dock är du van vid större klockor kommer denna bära litet, 18mm bandbredd kan kännas lite ovant., funderar starkt på en sådan här. Hur upplever du klockan?
Riktigt snygg kombo! Får jag fråga vad det är för bandmodell/var du köpt bandet? MvhSå jävla bra
Tänkte sälja mesh länken som följde med denna, borstat utseende. Någon som är intresserad?
Bandet är ett sampel som jag fick av en leverantör. Kanske finns att köpa på mitt företag snart, https://treband.com/en/?v=efad7abb323eRiktigt snygg kombo! Får jag fråga vad det är för bandmodell/var du köpt bandet? Mvh
Riktigt bra släpp tycker jag. Härligt färg som ser fantastisk ut med det orangea gummit.
Ja, fler bilder och en video + recension hade varit najs. Gillar applicerad index och de borstade detaljerna. För boetten är väl inte polerad?Riktigt bra släpp tycker jag. Härligt färg som ser fantastisk ut med det orangea gummit.
Den här tillhör de bättre av uppsjön av ”LE”s de släpper, enligt mig. Men nu får de lugna sig så inte inflationen övergår i hyperinflation.
Ser ut att vara den borstade som används till 1521 COSC.Ja, fler bilder och en video + recension hade varit najs. Gillar applicerad index och de borstade detaljerna. För boetten är väl inte polerad?
Antar att du syftar på Gnomon och ja, moms och tull tillkommer.Hur är det nu med Gnome Watches? tillkommer moms + tull när man beställer från dom?
Ja det var dom jag menade tackAntar att du syftar på Gnomon och ja, moms och tull tillkommer.