• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Jag drömmer ju en liten önskedröm varje gång jag ser min 1521 om att Squale ska tillverka en riktigt snygg, passande oysterlänk med solida ändlänksbitar och boettanpassad form. Det hade ju varit så sjukt snyggt!

Ja det hade varit det optimala, lite shut up and take my money feeling om det skulle hända. :greedy:
Jag gillar Miltatlänkar överlag och skulle kunna tänka mig att testa nångång.
Lär inte hända dock då originalspännet inte går att flytta över vad jag kan se. :(

26 grader i skuggan, pustar ut efter en makalöst god lunch och njuter av utsikten
IMG_0680.JPG
@Skeeter
Nu har jag bara kommit till sidan 30 i tråden men än så länge är detta det enda jag sett som verkar lovande så:
Vad är det för länk på bilden, fler bilder? :bookworm:

Har någon testat länk på sin Squale?
Jag föredrar alltid länk men är fruktansvärt nöjd med mesh, mycket snyggare och bekvämare än vad jag trodde.
Kan inte släppa funderingarna på hur den skulle se ut med riktig länk dock! :po_O
IMG_2399.jpg

Minns inte vem som la upp bilden så är ledsen för det, men det ser riktigt bra ut med oyster! Dock är ju kontrasten mellan blästrad och borstad märkbar

@Skeeter
Nu har jag bara kommit till sidan 30 i tråden men än så länge är detta det enda jag sett som verkar lovande så:
Vad är det för länk på bilden, fler bilder? :bookworm:
Enda positiva med att vara sjuk är att man har tid att spendera med kompisen Google :rolleyes:
Jag tror att jag hittade det jag sökte och beställning är lagt!
Återkommer med resultat om jag gillar utfallet :snaphappy:

Snygga! Vart har du fått tag på dem?
Företaget ska lansera dessa om ett par veckor och bad mig testa dem. Inte min bild, de kommer på posten om några dagar :)

Fina! Ser ganska kraftiga ut?
Kanske, inte min bild så jag vet inte hur kraftiga de är. Men jag återkommer när.jag får hem dem!
Aldrig hört talas om de där nato förr men de ser lovande ut :) du får recensera lite sen
Precis det jag ska göra :) De lanseras snart.
Oxå intresserad! Ser riktig fina ut!
Se det jag skrev ovan :)

Även sett denna på insta, lär vara samma boett som 1521! Tror det är en KS'are som äger kontot men inte helt säker :)
IMG_2400.PNG
IMG_2401.PNG

Yes, det är mitt konto och mina klockor. Den som det står Diving på är inte en Squaleboett utan tillverkad av mrp.sa. De är väldigt lika utseendemässigt dock. Mrp.sa-boetten har även använts av Blancpain och diverse andra tillverkare. Finns en snarlik Squaleboett som heter Master 100 Atmos. Har en sån med Breilmärkt tavla också som finns på mitt Instagramkonto.

Företaget ska lansera dessa om ett par veckor och bad mig testa dem. Inte min bild, de kommer på posten om några dagar :)

Kanske, inte min bild så jag vet inte hur kraftiga de är. Men jag återkommer när.jag får hem dem!

Precis det jag ska göra :) De lanseras snart.

Se det jag skrev ovan :)
Hoppas de är lika schysta som de ser ut på bild. Och rimligt prissatta :) Zuludiver är hittills bäst enligt mig men 200kr för en rem gör att man inte shoppar allt för ofta.

Någon som har den "stora" blå rektangulära boxen och kan tänka sig att skiljas från den?
Dra ett PM!
Stockholm är att föredra :happyhappy:

Tillbaka
Topp