Fick en bra träff på bilden av den matta urtavlan. Det är nog den svåraste klockan att fota för mig änn så länge. Kameran har väldigt svårt att fånga orginal färgerna.Fortfarande kär!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick en bra träff på bilden av den matta urtavlan. Det är nog den svåraste klockan att fota för mig änn så länge. Kameran har väldigt svårt att fånga orginal färgerna.Fortfarande kär!
![]()
Ja, det är löjligt svårt och framför allt att få med helheten med både tavla och bezel är stört omöjligt. Man får njuta av den på armen istället!Fick en bra träff på bilden av den matta urtavlan. Det är nog den svåraste klockan att fota för mig änn så länge. Kameran har väldigt svårt att fånga orginal färgerna.
Mycket bra matchning!Ett Hirsch ”Andy”
![]()
Tack, blev mycket nöjdMycket bra matchning!
Snyggt!Trippel
![]()
TackSnyggt!
Bra trippel!Trippel
![]()
Snygg trippelTrippel
![]()
Tung trio! Extra läcker är ju din Squale Master, riktigt cool pjäsTrippel
![]()
TackTung trio! Extra läcker är ju din Squale Master, riktigt cool pjäs![]()
tackSnygg trippel
tackBra trippel!Är det ceramic-varianten av 1545 du har?
Hur upplever du kvalitén på den, är den i klass med 60 Atmos? Är sugen på en 1545 Ceramic Militare när den kommer i lager hos Gnomon.tack, det stämmer, ceramic.
Jag tycker den är bra, har ju ett par Rolex(ägt tidigare) att jamföra med och visst låset är lite rassligt, bezelen lite trög och kronan är lite svårare att skruva in men till det priset så är den mycket braHur upplever du kvalitén på den, är den i klass med 60 Atmos? Är sugen på en 1545 Ceramic Militare när den kommer i lager hos Gnomon.![]()
Trippel
![]()
Härligt, det var det jag ville höra!Jag tycker den är bra, har ju ett par Rolex(ägt tidigare) att jamföra med och visst låset är lite rassligt, bezelen lite trög och kronan är lite svårare att skruva in men till det priset så är den mycket braoch givetvis inte Rolexklass men återigen, kostnad kontra kvalité är överlägsen.
TackSaknas ju mesh till 1545:an
Snygg trippel!
Wow, grattis! Magisk tavlaFick hem denna förut.
![]()
SnyggtFick hem denna förut.
![]()
Just snyggt! De tog slut för ungefär en vecka sedan så de gick åt snabbt, sålde slut på två veckor. Den här modellen kommer en gång i halvåret så det är ju ett tag kvar till nästa batch.Rumpa! Jag skulle precis beställa en Tropic GMT från Gnomonwatches eftersom de hade nya i lager och så är de slut igen.... Ingen som sitter på en fin och kan tänka sig att sälja?![]()
Underbar! Blir bara bättre och bättreMorgon! Den börjar mer och mer ta formen av härdad karaktär
![]()
Utan att ha testat någon annan säger jag denna.
![]()
Behövs motivering? Ok, isåfall historian om boetten i sigplus att den känns väldigt egen och skön att bära.
Eftersom jag är en sjukt lat jävel drar jag länken för den nyfikne här.
https://wornandwound.com/review/squale-50-atmos-ref-1521-review/
NDC canvas. Säljs inte längre enligt säljaren tyvärrSnygg! Vad är det för band?