• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Tråkigt att ha två av samma modell även om de skiljer sig åt en del. Eller menar du att du ska göra dig av med din gröna? :eek:
Hehe, nej. Skulle inte göra mig av med den. Och jag delar inte åsikten av att det skulle vara tråkigt att ha två av samma modell. Speciellt inte när dom skiljer sig såpass mycket i färgen :)

Hehe, nej. Skulle inte göra mig av med den. Och jag delar inte åsikten av att det skulle vara tråkigt att ha två av samma modell. Speciellt inte när dom skiljer sig såpass mycket i färgen :)
Jag ska iofs inte säga något som tidigare hade både SKX007 och 009, de skiljer sig ännu mindre åt. :rolleyes: Nä, du kanske har rätt. Dessutom har Tropic en datumbubbla som gör att utseendet skiljer sig ännu mer åt. Du kommer ju inte att bli missnöjd om du köper en! :) Hade kunnat visa min men jag antar att du inte bor i närheten av Halmstad?

Jag ska iofs inte säga något som tidigare hade både SKX007 och 009, de skiljer sig ännu mindre åt. :rolleyes: Nä, du kanske har rätt. Dessutom har Tropic en datumbubbla som gör att utseendet skiljer sig ännu mer åt. Du kommer ju inte att bli missnöjd om du köper en! :) Hade kunnat visa min men jag antar att du inte bor i närheten av Halmstad?
Tack för det erbjudandet, men nej jag bor inte nära Halmstad :)
Jag kommer nog inte köpa den ändå nu, får nog bli vid ett senare tillfälle. Även fast jag är bra sugen.

Tack för det erbjudandet, men nej jag bor inte nära Halmstad :)
Jag kommer nog inte köpa den ändå nu, får nog bli vid ett senare tillfälle. Även fast jag är bra sugen.
Lär komma tillbaka så det är inte så bråttom. Om inget annat så brukar begagnatpriserna på Squale vara bra. :)

Edit: Såg att 1545 Militaire var tillbaka i lager också. Ska man trycka på knappen? o_O

Nytt nato idag. Passar inte helt i färg men det är ju för en god sak.
54C08C12-6743-44D2-9936-E6D27898FC71.jpeg

A0EDAD2A-DD8B-4821-8EA3-AFE07CF8D60E.jpeg

Tillbaka
Topp