Får ta denna istället...Den där är så fin, bli-glad klocka och glad vill man väl vara året runt.synd de inte gjort den i GMT. Eller gör den över huvud taget mer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får ta denna istället...Den där är så fin, bli-glad klocka och glad vill man väl vara året runt.synd de inte gjort den i GMT. Eller gör den över huvud taget mer...
Ja, kanoon. Får nöja mej med min groda, den är fin den med.Får ta denna istället...
![]()
Den där är också skapligt somrig! Är det ett orginal mesh?Får ta denna istället...
![]()
Det är ett Squale mesh. Men jag vet inte om den vanligtvis kommer till denna modell.Den där är också skapligt somrig! Är det ett orginal mesh?
@Birchgrove den går att beställa med mesh. Finns att beställa med antingen läder, mesh eller gummi.Det är ett Squale mesh. Men jag vet inte om den vanligtvis kommer till denna modell.
Tack!! Tyckte jag kollade på Squale.se igår men fattade väl inte hur man valde annat band..@Birchgrove den går att beställa med mesh. Finns att beställa med antingen läder, mesh eller gummi.![]()
Det kan man tyvärr inte göra på hemsidan, man får ringa och fråga så löser Gripenbro det.Tack!! Tyckte jag kollade på Squale.se igår men fattade väl inte hur man valde annat band..
Ingen expert och det är bara du som kan välja. Jag stod för samma utmaning för nån månad sen och valde grodan, har inte ångrat mej, den är kanoon. Fantastisk grön tavla och lite mer "udda" i färgen än tropicen och utan förstoringsglas. Men jag hoovrade länge över tropicen innan grodan kom ut...Nu behöver jag lite hjälp! Jag har bestämt mig för att jag måste testa en squale gmt men kan inte Bestämma mig om jag skall ha en svart / tropic eller grön. Vilken tycker ni experter är snyggast egentligen? Minst troligt är den gröna just nu, men hjälp mig gärna![]()
Följande är min högst personliga åsikt och jag kan bara tala för tropicen för jag har tyvärr inte sett de andra i verkligheten. Bezeln på tropicen är i alla fall magisk och riktigt svår att sätts fingret på vilket gör att man aldrig tröttnar på att titta på den. Tavlan har samma egenskap, den byter färg i olika ljus och vinklar. Över lag en riktigt trevlig klocka!Nu behöver jag lite hjälp! Jag har bestämt mig för att jag måste testa en squale gmt men kan inte Bestämma mig om jag skall ha en svart / tropic eller grön. Vilken tycker ni experter är snyggast egentligen? Minst troligt är den gröna just nu, men hjälp mig gärna![]()
Får man fråga vart du har fått köpt de gummit? Riktigt snyggt!
Det var då väl tusen också, gratulerar, kul. 30+ är ju också, i min lilla värld, lite imponerande (hört att några har över 100!). Hur många används någorlunda regelbundet?Inlägg 1000, var gör man då av det? För mig är det en självklarhet att det skulle hamna i den här tråden, dels för att det var mina googlingar på Squale som ledde in mig på forumet till att börja med och dels för att jag verkligen har fastnat för Squale som märke.
Mina två absoluta favoriter i samlingen (som vid det här laget är 30+ klockor) är utan konkurrens min 1521 Azuro Blue och min 30 Atmos Tropic GMT. Det skulle inte förvåna mig om det inom den närmsta månaden kommer att dyka upp ännu en Squale i lådan, den som lever får se!
Här kommer lite bilder också som komplement till mitt babbel. Tack till er alla som bidrar till den varma stämningen på KS och i den här tråden!
![]()
![]()
Tack så mycket! Vill nog påstå att i alla fall 20 av dem används någorlunda frekvent medan det kanske är fem som dominerar handleden.Det var då väl tusen också, gratulerar, kul. 30+ är ju också, i min lilla värld, lite imponerande (hört att några har över 100!). Hur många används någorlunda regelbundet?
Stort grattis och hatten av! Squale har verkligen gjort en fullträff med bägge modellerInlägg 1000, var gör man då av det? För mig är det en självklarhet att det skulle hamna i den här tråden, dels för att det var mina googlingar på Squale som ledde in mig på forumet till att börja med och dels för att jag verkligen har fastnat för Squale som märke.
Mina två absoluta favoriter i samlingen (som vid det här laget är 30+ klockor) är utan konkurrens min 1521 Azuro Blue och min 30 Atmos Tropic GMT. Det skulle inte förvåna mig om det inom den närmsta månaden kommer att dyka upp ännu en Squale i lådan, den som lever får se!
Här kommer lite bilder också som komplement till mitt babbel. Tack till er alla som bidrar till den varma stämningen på KS och i den här tråden!
![]()
![]()
Stort grattis! Två fantastiskt fina klockor också!Inlägg 1000, var gör man då av det? För mig är det en självklarhet att det skulle hamna i den här tråden, dels för att det var mina googlingar på Squale som ledde in mig på forumet till att börja med och dels för att jag verkligen har fastnat för Squale som märke.
![]()
![]()
Grattis till tusen! Och tack själv för dina fina bilder och den trevliga stämning du bidrar med!Inlägg 1000, var gör man då av det? För mig är det en självklarhet att det skulle hamna i den här tråden, dels för att det var mina googlingar på Squale som ledde in mig på forumet till att börja med och dels för att jag verkligen har fastnat för Squale som märke.
![]()
![]()
Det är ett Bonetto Cinturini 300 Zulu Diver. Ett fantastiskt bra gummi som lyfter många klockor.Får man fråga vart du har fått köpt de gummit? Riktigt snyggt!
Grattis till alla inlägg, många har jag haft glädje av i denna tråd.Inlägg 1000, var gör man då av det? För mig är det en självklarhet att det skulle hamna i den här tråden, dels för att det var mina googlingar på Squale som ledde in mig på forumet till att börja med och dels för att jag verkligen har fastnat för Squale som märke.
![]()
![]()
Tack, riktigt snyggt! Har du vänt på det då eller är jag helt dum i huvudet nu? x) tkr det ser ut att vara räfflat på insidan som ditt är utåtDet är ett Bonetto Cinturini 300 Zulu Diver. Ett fantastiskt bra gummi som lyfter många klockor.
Stort grattis och hatten av! Squale har verkligen gjort en fullträff med bägge modeller![]()
Stort grattis! Två fantastiskt fina klockor också!
Grattis till tusen! Och tack själv för dina fina bilder och den trevliga stämning du bidrar med!![]()
Tack ska ni ha!Grattis till alla inlägg, många har jag haft glädje av i denna tråd.
Inlägg 1000, var gör man då av det? För mig är det en självklarhet att det skulle hamna i den här tråden, dels för att det var mina googlingar på Squale som ledde in mig på forumet till att börja med och dels för att jag verkligen har fastnat för Squale som märke.
![]()
![]()
Nu behöver jag lite hjälp! Jag har bestämt mig för att jag måste testa en squale gmt men kan inte Bestämma mig om jag skall ha en svart / tropic eller grön. Vilken tycker ni experter är snyggast egentligen? Minst troligt är den gröna just nu, men hjälp mig gärna![]()
Tack och tack!Grattis till de tusen. Två värdiga representanter ur squale-familjen må jag säga. 1521:ans blå uttavlan är fortfarande förförisk och en favorit.
Vad mer kan man behöva...Söndagsbira och SqualeTrevlig söndag!
![]()