Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer lite jämförelsebilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bärs ganska stor. Lite halvsugen på att sälja av den, så om du är sugen och bor i Stockholm så kan vi kanske lösa något där du kan pröva den och köpa om du gillar.
1521 - wow! Den blåa är något annat! Som många andra oroar jag mig lite för att jag har för taniga handleder.. Har min gräns på 40mm men denna känns som att den kan vara värd att pröva ändå.
Sorry att jag inte har sökt i tråden så mycket, men jag undrar om det finns någon Squale som är 40 mm? Gillar framförallt de härligt blå klockorna.
Hommagerna är väl 40mm? Men de går bort av andra anledningar, åtminstone för mig.Sorry att jag inte har sökt i tråden så mycket, men jag undrar om det finns någon Squale som är 40 mm? Gillar framförallt de härligt blå klockorna.
Om någon är ute efter en Squale 1521 blue/blasted så är min påväg att lämna.
Fortfarande besviken på att du sålde din skx009. Du var ju pepsins ansikte utåt!Haft denna i ganska precis 3 månader. Fortfarande lika äckligt nöjd!
![]()
He he, ledsen att göra dig besviken. Men jag stoltserar ju fortfarande med tre pepsidykare från Seiko.Fortfarande besviken på att du sålde din skx009. Du var ju pepsins ansikte utåt!