Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar på om en oyster passar denna. Någon som prövat på denna eller en 1521 som kan tipsa?![]()
Snyggt! Vad är det för länk du har där?Enklaste är nog att tråla runt på eBay efter stållänk med raka ändar. Finns en uppsjö. Personligen tycker jag din 60atmos passar bättre på mesh, möjligtvis sharkmesh, eller gummi. 50atmos tycker jag passar bättre ihop med oyster, känns lite mer toolig
![]()
Funderar på om en oyster passar denna. Någon som prövat på denna eller en 1521 som kan tipsa?![]()
Tyckte mig se @Erik1 snygga 1521 på länk i någon tråd. Han kanske kan tipsaSnyggt! Vad är det för länk du har där?
Watch gecko oysterTyckte mig se @Erik1 snygga 1521 på länk i någon tråd. Han kanske kan tipsa![]()
Snyggt! Vad är det för länk du har där?
Stackare!Har tappat dagarna men är ju tydligen måndag idag, urk
![]()
Haha, älskar din beskrivning!Hittade precis den här. Någon som känner till mer om versionen? Är helt såld på loggan på tavlan och gravyren på boettens baksida. Lite som om coola dykarsnutar möter House Greyjoy från Game of Thrones.
Så ball!![]()
Haha, älskar din beskrivning!Håller med, den är riktigt cool... Vet tyvärr inte vart (eller om) den finns att köpa längre.
https://klocksnack.se/threads/squale-1521-blå-sunburst-urtavla.85686/Vart hittar man 1521 billigast? Är det Squale.se? Dyker dom upp hyfsat regelbundet på köp och sälj?![]()
Har själv en 1521 från forumet och har för mig att dem dyker upp rätt regelbundet. Helt kär i min egna!Vart hittar man 1521 billigast? Är det Squale.se? Dyker dom upp hyfsat regelbundet på köp och sälj?![]()
Kan rekommendera www.gnomonwatches.com. Lite drygt 6700kr med nuvarande växelkurs (exkl. moms och tull). Grym service och snabb leverans. Med moms och tull blev det billigare än från Sveriges när jag köpte min 1521Vart hittar man 1521 billigast? Är det Squale.se? Dyker dom upp hyfsat regelbundet på köp och sälj?![]()
Squale.se har ju den svarta för 7750kr, svårt att hitta det billigare tror jag. Om man vill ha en ny då vill säga, går klart att hitta billigare begagnat.Vart hittar man 1521 billigast? Är det Squale.se? Dyker dom upp hyfsat regelbundet på köp och sälj?![]()
https://klocksnack.se/threads/squale-watches.87779/Tack för tipset! Men är den svarta jag är ute efter![]()
Om man vill kan man även slänga ett PM till migVart hittar man 1521 billigast? Är det Squale.se? Dyker dom upp hyfsat regelbundet på köp och sälj?![]()
Ingen som har en beggad 1521 blå sunburst att sälja till mig?
Den var precis såld, PMade om den igår
Den var precis såld, PMade om den igår![]()
Tack för tipset, har gjort det nuAhh, ajdå. Slå en pling till @JCE och se vad du får för pris?
Saknar min som fan![]()
Den trivs helt klart bäst när det är sol och badväder, riktigt fin i färgen.