• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Sista dagen i Cebu City (tack Gud) innan Bohol och..
IMG_7273.JPG

.. damens första riktiga wristshot. Börjar få med henne på tåget nu, hon trivs med Squalen :angel:
IMG_7274.JPG

Funderar på om en oyster passar denna. Någon som prövat på denna eller en 1521 som kan tipsa?
20180201_082436.jpg

Enklaste är nog att tråla runt på eBay efter stållänk med raka ändar. Finns en uppsjö. Personligen tycker jag din 60atmos passar bättre på mesh, möjligtvis sharkmesh, eller gummi. 50atmos tycker jag passar bättre ihop med oyster, känns lite mer toolig
images

Senast ändrad:
Enklaste är nog att tråla runt på eBay efter stållänk med raka ändar. Finns en uppsjö. Personligen tycker jag din 60atmos passar bättre på mesh, möjligtvis sharkmesh, eller gummi. 50atmos tycker jag passar bättre ihop med oyster, känns lite mer toolig
images
Snyggt! Vad är det för länk du har där?

Lånad bild men...
... är det någon i tråden som kör denna kombo? Ser riktigt bra ut. Tar även gärna emot tips på vart ett schysst sharkmesh kan inhandlas, för framtida tankar.. :angel:
451447d1341561186-squale-1521-prof-500-inkl-shark-mesh-dsc_0449.jpg

Hittade precis den här. Någon som känner till mer om versionen? Är helt såld på loggan på tavlan och gravyren på boettens baksida. Lite som om coola dykarsnutar möter House Greyjoy från Game of Thrones.
87972B85-14FF-44ED-BB70-8E1E1E0F070D.jpeg
5894E468-847B-4206-AF8A-5C3DE12BF267.jpeg
Så ball!
Haha, älskar din beskrivning! :D Håller med, den är riktigt cool... Vet tyvärr inte vart (eller om) den finns att köpa längre.

Haha, älskar din beskrivning! :D Håller med, den är riktigt cool... Vet tyvärr inte vart (eller om) den finns att köpa längre.
;)

Vidare undersökningar genomförda. Går att hitta för 2500-3000 euro. Sen finns en limiterad version i brons som ska presenteras i Basel men redan finns till försäljning (lite bakvänt kan tyckas). Ännu lite dyrare, typ 4000.

Tillbaka
Topp