• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Sommaren är tillbaka.
20180625_105233.jpg

Beror ju naturligtvis på skick, ålder och vad som ingår men mellan 4-6,5kkr är väl ett rimligt spann.
Kolla med @Baramats som inväntar en försändelse från Skåne med den svarta, lika läckra, varianten. Han kanske vill uppvisa sitt nyförvärv ;)
Vad kostar en såndäringa (klockan alltså) beggad?
Och är det möjligtvis någon i gbg som har en som jag kan få prova över en kaffe/öl?

Vad kostar en såndäringa (klockan alltså) beggad?
Och är det möjligtvis någon i gbg som har en som jag kan få prova över en kaffe/öl?
I tider med sämre väder går dom att hitta under 5 med lite tur. Nu ligger dom som sagt mellan 5-6,5 beroende på skick och tillbehör. Inget dåligt andrahandsvärde med tanke på att nypris ligger runt 8 om jag minns rätt.

Eller då 4-6,5kkr som skrevs ;)
Nytt är det som du skriver (strax över för de blå) och det som påverkar mest är ju huruvida man vill ha ett mesh eller inte när man klappar hajar.
I tider med sämre väder går dom att hitta under 5 med lite tur. Nu ligger dom som sagt mellan 5-6,5 beroende på skick och tillbehör. Inget dåligt andrahandsvärde med tanke på att nypris ligger runt 8 om jag minns rätt.

Ja, jag blir mer än nästan lite sugen. Jag hoovrar med fingret på avtryckaren.
Man får nog dock vara snabb då den är limiterad till 80st :)
Verkligen! De lär gå åt fort tror jag. Det enda som får mig att tveka är att jag har en blå 1521... Men samtidigt känns den här som något helt annat! Ahh, dessa klockor :D

Men vilket band gäller till då? Läder på dykare är ju en styggelse...men jag gillar det...
Jag har inte riktigt det det där med att läder på dykare är NO-NO. Är det snyggt och bekvämt så bryr jag mig inte så mkt.
Och jag tror inte någon på mitt kontor skulle säga "haha din jävla pajas med läder på en dykarklocka" :)
Och jag tror jag skulle köpa den på tan leather. Och sen köpa mesh och några perlon/naton i lämpliga färger.

Agreed! Jäkla fin med bruna lädret på bilden.
Jag har inte riktigt det det där med att läder på dykare är NO-NO. Är det snyggt och bekvämt så bryr jag mig inte så mkt.
Och jag tror inte någon på mitt kontor skulle säga "haha din jävla pajas med läder på en dykarklocka" :)
Och jag tror jag skulle köpa den på tan leather. Och sen köpa mesh och några perlon/naton i lämpliga färger.

Jag håller med, speciellt på vintern. Vem dyker då? :D

Tillbaka
Topp