Andersglassar
Basic
Sommaren är tillbaka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer det lite bilder! Min handled är ungefär 16,5cm så ganska smal alltså.Det hadde värt grymt! Värt sugen på en Squale lenge, men alltid värt litt osäker på storleken.
Så jädra bra alltså, inte bara att sommaren är tillbaka utan även klockanSommaren är tillbaka.
![]()
Ett litet strap-monster, tycker den gör sig bra på nästan vad man än provar.
![]()
Mycket snyggt! Vad för gummi?Läge att uppdatera med gult gummi inför åttondelsmatchen på tisdag!
![]()
Ett litet strap-monster, tycker den gör sig bra på nästan vad man än provar.
![]()
Vad kostar en såndäringa (klockan alltså) beggad?Läge att uppdatera med gult gummi inför åttondelsmatchen på tisdag!
![]()
Mycket snyggt! Vad för gummi?
Vad kostar en såndäringa (klockan alltså) beggad?
Och är det möjligtvis någon i gbg som har en som jag kan få prova över en kaffe/öl?
I tider med sämre väder går dom att hitta under 5 med lite tur. Nu ligger dom som sagt mellan 5-6,5 beroende på skick och tillbehör. Inget dåligt andrahandsvärde med tanke på att nypris ligger runt 8 om jag minns rätt.Vad kostar en såndäringa (klockan alltså) beggad?
Och är det möjligtvis någon i gbg som har en som jag kan få prova över en kaffe/öl?
I tider med sämre väder går dom att hitta under 5 med lite tur. Nu ligger dom som sagt mellan 5-6,5 beroende på skick och tillbehör. Inget dåligt andrahandsvärde med tanke på att nypris ligger runt 8 om jag minns rätt.
Har ni sett denna? Jag får gåshud av vällust och vill äga den nu.
![]()
Ja tack. En sådan blir bra.Har ni sett denna? Jag får gåshud av vällust och vill äga den nu.
![]()
Riktigt jäkla snygg alltså! Blir nästan lite sugen på att klippa enHar ni sett denna? Jag får gåshud av vällust och vill äga den nu.
![]()
Ja, jag blir mer än nästan lite sugen. Jag hoovrar med fingret på avtryckaren.Riktigt jäkla snygg alltså! Blir nästan lite sugen på att klippa en![]()
Vill du ha hjälp? Köööp!Ja, jag blir mer än nästan lite sugen. Jag hoovrar med fingret på avtryckaren.
Man får nog dock vara snabb då den är limiterad till 80st![]()
Verkligen! De lär gå åt fort tror jag. Det enda som får mig att tveka är att jag har en blå 1521... Men samtidigt känns den här som något helt annat! Ahh, dessa klockorJa, jag blir mer än nästan lite sugen. Jag hoovrar med fingret på avtryckaren.
Ja, jag blir mer än nästan lite sugen. Jag hoovrar med fingret på avtryckaren.
Jag har inte riktigt det det där med att läder på dykare är NO-NO. Är det snyggt och bekvämt så bryr jag mig inte så mkt.Men vilket band gäller till då? Läder på dykare är ju en styggelse...men jag gillar det...
Jag har inte riktigt det det där med att läder på dykare är NO-NO. Är det snyggt och bekvämt så bryr jag mig inte så mkt.
Och jag tror inte någon på mitt kontor skulle säga "haha din jävla pajas med läder på en dykarklocka"
Och jag tror jag skulle köpa den på tan leather. Och sen köpa mesh och några perlon/naton i lämpliga färger.
Jag håller med, speciellt på vintern. Vem dyker då?Jag har inte riktigt det det där med att läder på dykare är NO-NO. Är det snyggt och bekvämt så bryr jag mig inte så mkt.
Och jag tror inte någon på mitt kontor skulle säga "haha din jävla pajas med läder på en dykarklocka"
Och jag tror jag skulle köpa den på tan leather. Och sen köpa mesh och några perlon/naton i lämpliga färger.
Håller med men man kan kanske beställa ett svart och sätta dit? Borde ju ändå passa bra.En fullträff om det inte hade varit för inlägget i vridningen.
Håller inte med alls, dom upphöjda fasade siffrorna samt indexen alá Yachtmaster passar i mina ögon alldeles förträffligt till tavlanEn fullträff om det inte hade varit för inlägget i vridningen.
Den var ju riktigt grym alltså!!!Har ni sett denna? Jag får gåshud av vällust och vill äga den nu.
![]()
Hehe, vi får se vad DHL kommer med nästa veckaDen var ju riktigt grym alltså!!!
Vem blir först med att visa upp en sådan här?![]()