• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Skönt på ett sätt. Nu slipper jag våndas kring om jag ska köpa en eller ej.
Nu är LE'n slutsåld. Tog lite mindre än 24h :)
50AtmosONDA6.jpg

Squales egna, men det är så otroligt synd att det inte matchar klockan. Meshet är matt och håller inte direkt högsta kvalitet medan klockan tvärtom är högblank och håller hög kvalitet.
Det låter ju pissdåligt :D så om man slår till måste man räkna med att beställa annan länk o_O

Jag har kollat på några från Strapcode, men det verkar som dom flesta är brushed och inte polished.
Alternativ 1, ca $70
DB202015B002-XX-1.jpg_520x400-1377851415.jpg

Alternativ 2, ca $77
DBD202016B002-XX-1.jpg_520x400-1389669590.jpg

La upp en köpannons föut och skriver även här, vill nån bli av med en blå 1521 (av någon anledning) är det att skicka PM :)

Vart själv sugen och blev besviken vid kl 16 när jag väl kom till skott att beställa och den var slut.

Läste dock nu på deras sida att det endast är första batchen på 40 klockor som är slut, de väntar in 40 st till.

http://www.gnomonwatches.com/50-atmos-onda-azzurro-limited-edition

Ni som är spekulanter kan lägga in er emailadress så får ni ett mail när den är i lager igen.
Såg det, så stod inte först. Men det var ju roligt. Stod det inte nånstans att nästa batch kommer i oktober?

First batch of 40 pieces sold. Please join the notification list for updates on next delivery soon.

Än finns det hopp!

Tillbaka
Topp