Skönt på ett sätt. Nu slipper jag våndas kring om jag ska köpa en eller ej.
Nu är LE'n slutsåld. Tog lite mindre än 24h
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Då tolkar jag det som att du inte slog till?Skönt på ett sätt. Nu slipper jag våndas kring om jag ska köpa en eller ej.
Då tolkar jag det som att du inte slog till?
Det låter ju pissdåligtSquales egna, men det är så otroligt synd att det inte matchar klockan. Meshet är matt och håller inte direkt högsta kvalitet medan klockan tvärtom är högblank och håller hög kvalitet.
Väntar med spänning!
Geckota finns ju med.Jag har kollat på några från Strapcode, men det verkar som dom flesta är brushed och inte polished.
Alternativ 1, ca $70
![]()
Alternativ 2, ca $77
![]()
Synd(tur?) att jag missade den. Hade nog inte kunnat hålla mig från att slå till.Nu är LE'n slutsåld. Tog lite mindre än 24h
![]()
En LE 1521?Jag knep en kl 11. Har dock inte fått ngn bekräftelse ännu...Hoppas på att köpet går igenom, om så skulle vara fallet kommer bildbevis
En LE 1521?
Inte en aning om när dom slutade säljas. Såg bara på sidan att det stod "sold out"Har fått kvitto av amex, dock vet jag inte säkert... Har du koll på att klockorna slutade att säljas kl 15?
Tack, då är vi två som hoppasInte en aning om när dom slutade säljas. Såg bara på sidan att det stod "sold out"
Hoppas du får en, Gnomon brukar ju vara snabba med leveransbesked. Så håll koll på mailen![]()
Yes. Jag har dock goda förhoppningar, för mitt paket lämnade Singapore för en timme sedan enligt DHLTack, då är vi två som hoppas
Hmmm. Vilken tid beställde du din?Yes. Jag har dock goda förhoppningar, för mitt paket lämnade Singapore för en timme sedan enligt DHL![]()
Väldigt snarlika, med marginell skillnad bärs 1521 lite mindreSer ut som den bärs väldigt likt SKX:en med tanke på vinkeln.
På kvällen runt 19:00 den 28:e.Hmmm. Vilken tid beställde du din?
![]()
Såg det, så stod inte först. Men det var ju roligt. Stod det inte nånstans att nästa batch kommer i oktober?Vart själv sugen och blev besviken vid kl 16 när jag väl kom till skott att beställa och den var slut.
Läste dock nu på deras sida att det endast är första batchen på 40 klockor som är slut, de väntar in 40 st till.
http://www.gnomonwatches.com/50-atmos-onda-azzurro-limited-edition
Ni som är spekulanter kan lägga in er emailadress så får ni ett mail när den är i lager igen.
Är sjukt nyfiken... kan vara den bästa moderna squalen jag settSka bli spännande att se när de(n) första Onda dyker upp här
In the meantime bjuds det på en färsk bild..
![]()