Blev riktigt braFick hem mitt OWG-band idag såhär sista dagen i mars
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev riktigt braFick hem mitt OWG-band idag såhär sista dagen i mars
![]()
Haha, tack!@SpaceAce kirrar biffen, grymt duktig kille!![]()
Blev för jäkla bra faktisktHaha, tack!Det passar ju riktigt bra ihop med klockan.
Skönt att PostNord hade den goda smaken att leverera bandet.![]()
Jäkla gris
Här kommer en till![]()
Orättvist...!Här kommer en till![]()
Tack kompis, verkar dock ha krympt på bredden och är inte så värst komfortabelt men vill man vara fin får man lida pin osvGrymt! Blev riktigt bra det där ju!
Vart beställde du?Fick hem mitt OWG-band idag såhär sista dagen i mars
![]()
Tack kompis, verkar dock ha krympt på bredden och är inte så värst komfortabelt men vill man vara fin får man lida pin osv![]()
Testade koka men hände inte så mycket. Tippar på att det har 50-60 år på nacken så kanske förståeligt att det tappat stunsen en aning hahasvår att mjuka upp? Såg att bredden såg lite off ut. Funkar ju ändå.
![]()
Tyvärr tyvärr så kom endast 1521 Full Lumi... och T-183 i denna försändelse. Har varit på dem att och jag verkligen måste ha resterande, de har lovat att nu dra iväg det på måndag, i den försändelsen kommer en hel del extra klockor dock börjar dessa redan bli uppbokade också. Själv tänkte jag slå till på två Matic men båda får jag släppa till Er trevliga kunder. Hoppas verkligen det snart kan gå tillbaka till vanliga rutiner på Squale. Har precis mailat dem igen och kollat om man kan lägga på mer på ordern som skall gå på måndag så är det någon som vill ha något så är det nog snart läge (vet ju dock ej om det går ännu) Jag lider med Er som inte har fått Era beställningar på så länge.Orättvist...!![]()
Kom den sista skruven med i detta lasset?Tyvärr tyvärr så kom endast 1521 Full Lumi... och T-183 i denna försändelse. Har varit på dem att och jag verkligen måste ha resterande, de har lovat att nu dra iväg det på måndag, i den försändelsen kommer en hel del extra klockor dock börjar dessa redan bli uppbokade också. Själv tänkte jag slå till på två Matic men båda får jag släppa till Er trevliga kunder. Hoppas verkligen det snart kan gå tillbaka till vanliga rutiner på Squale. Har precis mailat dem igen och kollat om man kan lägga på mer på ordern som skall gå på måndag så är det någon som vill ha något så är det nog snart läge (vet ju dock ej om det går ännu) Jag lider med Er som inte har fått Era beställningar på så länge.
Tur att de fick iväg det viktigaste i alla fall.Tyvärr tyvärr så kom endast 1521 Full Lumi... och T-183 i denna försändelse. Har varit på dem att och jag verkligen måste ha resterande, de har lovat att nu dra iväg det på måndag, i den försändelsen kommer en hel del extra klockor dock börjar dessa redan bli uppbokade också. Själv tänkte jag slå till på två Matic men båda får jag släppa till Er trevliga kunder. Hoppas verkligen det snart kan gå tillbaka till vanliga rutiner på Squale. Har precis mailat dem igen och kollat om man kan lägga på mer på ordern som skall gå på måndag så är det någon som vill ha något så är det nog snart läge (vet ju dock ej om det går ännu) Jag lider med Er som inte har fått Era beställningar på så länge.
Eller hurTur att de fick iväg det viktigaste i alla fall.![]()
Galet fet den där! Vore ju fantastiskt skoj om Squale kunde addera en compressor till kollektionen - skulle komplettera övriga modeller riktigt braTestar vintagemögband från världens bästa @FOQ . Luktar gamla ruttna bildäck och är stelare än sten men schnyggt blev det
![]()
Buuuu!Tur att de fick iväg det viktigaste i alla fall.![]()
Vi får hoppas på nästa vecka helt enkelt! Du har ju varit mycket tydlig med förutsättningarna så det är såklart hur lugnt som helst! Nu håller vi tummarna! Trevlig kväll!Tyvärr tyvärr så kom endast 1521 Full Lumi... och T-183 i denna försändelse. Har varit på dem att och jag verkligen måste ha resterande, de har lovat att nu dra iväg det på måndag, i den försändelsen kommer en hel del extra klockor dock börjar dessa redan bli uppbokade också. Själv tänkte jag slå till på två Matic men båda får jag släppa till Er trevliga kunder. Hoppas verkligen det snart kan gå tillbaka till vanliga rutiner på Squale. Har precis mailat dem igen och kollat om man kan lägga på mer på ordern som skall gå på måndag så är det någon som vill ha något så är det nog snart läge (vet ju dock ej om det går ännu) Jag lider med Er som inte har fått Era beställningar på så länge.
Ja det är klart
![]()
Jag behöver ju fler Squale..?
Det kan du lita på att jag kommer att göra!Ja det är klartdu får bomba med bilder sen!
Håller tummarna för er andra också, får hoppas att Squale kan få iväg era grejer snart.