Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte någon köpa @KlockTotte 's PVD snart så jag slipper kolla på den hela tiden och försöka övertala mig själv om att jag verkligen behöver ha denLite reklam kanske? Kom å kjöööp
Avslutad - Squale 1521 PVD 2020
Squale 1521 PVD 50 Atmos. Uttagen 29 Januari 2020 från Zackrissons. Är i mint skick förutom ett litet märke på Insert kl1. (Se bilder) ETA 2824-2. 42mm. 20mm lugs. Kommer fullset med original gummi och original mesh enligt bilder. Pris: 5300kr inkl spårbart. Såld! Squale Matic 60 Atmos...klocksnack.se
Tack för reklamenKan inte någon köpa @KlockTotte 's PVD snart så jag slipper kolla på den hela tiden och försöka övertala mig själv om att jag verkligen behöver ha den
Den är grym! Just det där exemplaretTack för reklamen
Behöver du fler bilder för att bestämma dig kanske?
(Ursäkta spam)
Haha precis, bomba påTack för reklamen
(Ursäkta spam)
Vilken butik var detta?
Use the BLACKFRIDAY coupon on our online shop to have a 20% discount on all watches. Please note that the promotion is valid from the 27th to the 29th of November.
Coupon code: BLACKFRIDAY
https://www.squale.ch/en/home_pageVilken butik var detta?
Tjusigt! Blev det någon fångst ?Vindstilla fiske på Marstrand
Lite småhugg men krokade inget tyvärr.. Fick en väldigt lugn och fridfull stund för mig själv iaf!Tjusigt! Blev det någon fångst ?
Det beslutet är det riktig julanda i! Nu får vi andra glädjas av bilderna av den hela vägen fram till jul!Nej, vad är en klocksamling utan en Squale? Och en pvd dessutom?
Du är så rolig du Ja jag har egentligen ingen brådska att köpa något annat och har inte riktigt bestämt mig för vad det ska bli heller. Bättre att behålla denna, åtminstone tills dess i alla fall. Räcker ju att man sålde Matic egentligen. Men den kommer till ett bra hemDet beslutet är det riktig julanda i! Nu får vi andra glädjas av bilderna av den hela vägen fram till jul!
Har ju uppskattat bilderna på den, väcker ett stort ha-begär, hade jag inte haft min U1 hade jag nog slagit till på dinDu är så rolig du Ja jag har egentligen ingen brådska att köpa något annat och har inte riktigt bestämt mig för vad det ska bli heller. Bättre att behålla denna, åtminstone tills dess i alla fall. Räcker ju att man sålde Matic egentligen. Men den kommer till ett bra hem
Världsklass helt enkelt! Snyggt bubbenDå trillade den 6e Squalen jag köpt och nr4 i min nuvarande samling in Squale Tiger, tog ett gäng veckor innan jag rodde den i land, första gången jag kan vara lite glad över att det är helt dött på köp och sälj. Passade på att ta en samlingsbild också, tycker att min kvartett med en Matic, en Tiger, en 2002 och en 1521 matchar ganska bra. Sen visade det sig att jag kanske har lite väl många band/länkar enbart till mina Squales. Ett Squale dykargummi, ett Squale Millefiori, ett Squale tropic, två Barton Elite, ett Barton, två vintage Tropic, ett Zuludiver dykargummi, ett Zuludiver sailcloth, ett Zuludiver Nato, en Geckota-länk, ett Geckota-mesh, ett noname mesh, en platt vintagelänk, ett borstat Squale-mesh och så hörde jag av Zackrissons att mitt polerade Squale-mesh förhoppningsvis landar i lådan nästa vecka Borde jag rensa... näh, kan ju vara bra att ha
Damn vad är det för gummi?Tack för reklamen
(Ursäkta spam)
Så bra! Mycket lyckat, hatten av!Då trillade den 6e Squalen jag köpt och nr4 i min nuvarande samling in Squale Tiger, tog ett gäng veckor innan jag rodde den i land, första gången jag kan vara lite glad över att det är helt dött på köp och sälj. Passade på att ta en samlingsbild också, tycker att min kvartett med en Matic, en Tiger, en 2002 och en 1521 matchar ganska bra. Sen visade det sig att jag kanske har lite väl många band/länkar enbart till mina Squales. Ett Squale dykargummi, ett Squale Millefiori, ett Squale tropic, två Barton Elite, ett Barton, två vintage Tropic, ett Zuludiver dykargummi, ett Zuludiver sailcloth, ett Zuludiver Nato, en Geckota-länk, ett Geckota-mesh, ett noname mesh, en platt vintagelänk, ett borstat Squale-mesh och så hörde jag av Zackrissons att mitt polerade Squale-mesh förhoppningsvis landar i lådan nästa vecka Borde jag rensa... näh, kan ju vara bra att ha
Det är dettaDamn vad är det för gummi?
SnyggtDå trillade den 6e Squalen jag köpt och nr4 i min nuvarande samling in Squale Tiger, tog ett gäng veckor innan jag rodde den i land, första gången jag kan vara lite glad över att det är helt dött på köp och sälj. Passade på att ta en samlingsbild också, tycker att min kvartett med en Matic, en Tiger, en 2002 och en 1521 matchar ganska bra. Sen visade det sig att jag kanske har lite väl många band/länkar enbart till mina Squales. Ett Squale dykargummi, ett Squale Millefiori, ett Squale tropic, två Barton Elite, ett Barton, två vintage Tropic, ett Zuludiver dykargummi, ett Zuludiver sailcloth, ett Zuludiver Nato, en Geckota-länk, ett Geckota-mesh, ett noname mesh, en platt vintagelänk, ett borstat Squale-mesh och så hörde jag av Zackrissons att mitt polerade Squale-mesh förhoppningsvis landar i lådan nästa vecka Borde jag rensa... näh, kan ju vara bra att ha
Wow. Verkar bara finnas i 20mm? Har du sett liknande av annan tillverkare? Stenhårt!Det är detta
Squale gummi dykare Svart 20mm | Zackrissons Ur & Smycken
zackrissonsur.se
Tyvärr inte annat än 20mm. Detta är ju liknande men finns bara i 20mm det med..Wow. Verkar bara finnas i 20mm? Har du sett liknande av annan tillverkare? Stenhårt!
Jaha då åker man på att både köpa en Squale och gummit då.Tyvärr inte annat än 20mm. Detta är ju liknande men finns bara i 20mm det med..
ZULUDIVER 295 Vintage Rubber Watch Strap
Imagine how the functional Benetto Cinturini rubber and stylish strap design of your vintage style ZULUDIVER 295 will turn heads on a dive, in the office or chilling around the pool. The ZULUDIVER 295 Rubber Strap (currently only available in 20mm lug width size) is a perforated dive strap that...www.zuludiver.com