Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var med på inköpet av mikroklockan en gång i tiden men släppte den relativt snart därefter pga orsaker jag inte minns. Den var/är jäkla fin.Sålde denna för något år sedan, något jag verkligen ångrar. #Saknad
Ifall någon har en till övers så är jag intresserad
![]()
Stiligt! Den får en lite lyxigare och exklusivare framtoning med länken.
Undrar hur min skulle se ut på den länken?
![]()
Nån gång - kanske.Verkligen! Lyfter klockan något oerhört.
Tror det skulle bli toppen på den, kör![]()
Något nytt
![]()
![]()
Oj, Montauk är inte skitful längre! Lite småtråkigt men den har ju i alla fall Squale-DNA i sig. Kunde varit 36-37 för min del men 38 är ändå helt okej på en sån boett. Synd att det inte är någon haj bara.Något nytt
![]()
![]()
Vulcain ser mycket snyggare ut tycker jag, vill ha en sån! Tror att Squalen kommer att kosta 1/3 så mycket som Vulcain.Ett alternativ till Vulcains skin diver. Samma stl (38mm) och ett liknande urverk.
![]()
Mucho snyggareEtt alternativ till Vulcains skin diver. Samma stl (38mm) och ett liknande urverk.
![]()
Är svårt sugen på den där. Likheterna är slående, vem vet kanske blir en Squale till så småningomEtt alternativ till Vulcains skin diver. Samma stl (38mm) och ett liknande urverk.
![]()
Hua, de var fina, isblå och koppar
Den med koppartavla var ju riktigt tjusig!
Har du beställt därifrån? Om ja, gick det smidigt och inte alltför lång leveranstid?Finns mycket skoj på Subito.it.
![]()
Subito är italienska Blocket.Har du beställt därifrån? Om ja, gick det smidigt och inte alltför lång leveranstid?
Uj, blev sugen på Sigeln! Riktigt fin och kul med originallänk.Finns några Berios där - den här är ju antingen ett "kap" eller ett scam
![]()
Eller en orange;
https://www.subito.it/abbigliamento-accessori/orologio-squale-berios-diver-alessandria-494628216.htm
Eller en Siegel;
Svart 1521;
Det stämmer bra att det var en italiensk tidning!Bild stulen från nätet nån gång länge sedan men undrar om någon här har koll på denna snygga Squale? Som jag förstår det var Pescasub en italiensk tidning om spjutfiske och antar att Squale samarbetade med dem här. Denna är säkert därför sällsynt och svindyr men undrar om liknande urtavlor med de långa minutmarkörerna i kombination med blandade målade och applicerade "block" återfinns på någon annan Squale? Hm![]()
![]()
Ja, bara lägg en bevakning på Squale 1515 så lär det säkert komma upp någon du gillar. Finns i två varianter, en tunnare i kvarts (som min PescaSub) och en lite tjockare som är automatisk.Waow tack för info och bilder!
Ooo den såg ju riktigt fin ut i svart också.
Ebay nästa...
Den är otrolig, den där. Helt perfekt med Isofrane dessutom.
Tack! Ja, Isofrane passar väldigt bra och mycket skönare än originalbandet dessutom. Ett orange eller vitt skulle nog matcha fint ochså.Den är otrolig, den där. Helt perfekt med Isofrane dessutom.