• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Travsnack - Tråden om trav och V75

HampusJ

Cartier
2-Faktor
Jag spelar inte med stora pengar, men tänker lämna in denna imorgon :)
Vad kör ni andra på?
upload_2016-2-26_22-56-21.png
 
Inför morgondagen tror jag mkt på westwing och diotima f!

Jag återkommer självfallet imorgon med mer info då jag har otroligt svårt att säga något mer nu 24 h innan försra start!

Mot 7 rätt imorgon!
 
Vad tror vi om Fleetfoot Hanover idag. Untersteiner på hemmaplan är väl bara att spika va? Tror den aldrig har förlorat från ledningen heller.
 

Tärnan

Cartier
Vad tror vi om Fleetfoot Hanover idag. Untersteiner på hemmaplan är väl bara att spika va? Tror den aldrig har förlorat från ledningen heller.
Det är den troliga vinnaren, helt klart. Vid system upp till några hundra är den given som spik. Jag utgår ofta men inte alltid utifrån spelvärde. I detta fall tror jag att jag satsar på att fälla fleetfoot och garderar med alla. Sedan måste jag hitta spik givetvis och det får bli en chansning i något lopp där det är jämnt skägg bland hästarna. Utgår ofta ifrån statistik också och jag kommer att satsa på att det sammanlagda spårsumman ska ligga mellan 34-44 (över 50% av alla spelomgångar sedan år 2000 ligger på ett genomsnitt av 36 i spårsumma). På så sätt reducerar jag systemet kraftigt. Heja att Fleetfoot torskar :)
 
Det är den troliga vinnaren, helt klart. Vid system upp till några hundra är den given som spik. Jag utgår ofta men inte alltid utifrån spelvärde. I detta fall tror jag att jag satsar på att fälla fleetfoot och garderar med alla. Sedan måste jag hitta spik givetvis och det får bli en chansning i något lopp där det är jämnt skägg bland hästarna. Utgår ofta ifrån statistik också och jag kommer att satsa på att det sammanlagda spårsumman ska ligga mellan 34-44 (över 50% av alla spelomgångar sedan år 2000 ligger på ett genomsnitt av 36 i spårsumma). På så sätt reducerar jag systemet kraftigt. Heja att Fleetfoot torskar :)


Har kollat lite närmare på det och mina spikar blir nog Mellby Ciceron som chansspik och West Wing som mer betrodd men inte jätte hårt spelad. Båda är spets och slut spikar. Garderar fleetfoot med georgie mae och Donna di quattro vilket borde räcka. Hoppas att Fleetfoot blur lite pressad i första kurvan och hoppar bort sig.

Långt kvar till spelstopp och jag lär hinna ändra mig ang spikarna tills dess. Diotima f bör vara en bra spik också om än lite väl hårt spelad
 

Tärnan

Cartier
Har kollat lite närmare på det och mina spikar blir nog Mellby Ciceron som chansspik och West Wing som mer betrodd men inte jätte hårt spelad. Båda är spets och slut spikar. Garderar fleetfoot med georgie mae och Donna di quattro vilket borde räcka. Hoppas att Fleetfoot blur lite pressad i första kurvan och hoppar bort sig.

Långt kvar till spelstopp och jag lär hinna ändra mig ang spikarna tills dess. Diotima f bör vara en bra spik också om än lite väl hårt spelad
Mellby ciceron var en rolig chansspik. Precis så brukar jag spela själv. chansspika sig ur ett jämnt lopp o hoppas på att någon storfavorit i ett annat lopp faller.
 

Tärnan

Cartier
när jag först såg v75:an så spikade jag själv Fleetfot men under veckan som gått har den fått alldeles för hög procent på sig att jag istället försöker fälla den eftersom spelvärdet är helkass.
 
Mellby ciceron var en rolig chansspik. Precis så brukar jag spela själv. chansspika sig ur ett jämnt lopp o hoppas på att någon storfavorit i ett annat lopp faller.


Herrarna Untersteiner brukar vara smått överlägsna och riktigt påställda under V7 på hemmaplan så det är nog inte fel att satsa på dom idag.

Dagens smällkarameller är väl annars Smaragd i lopp 2 och vivo per lei i sista
 

Tärnan

Cartier
Herrarna Untersteiner brukar vara smått överlägsna och riktigt påställda under V7 på hemmaplan så det är nog inte fel att satsa på dom idag.

Dagens smällkarameller är väl annars Smaragd i lopp 2 och vivo per lei i sista
ja, de kan skrälla. Dessvärre vimlar det av skrällar. Som du säger så är det risk att Röda Armen (untersteiners) vinner mycket idag, de är skickliga! Hoppas dock på skrällarna givetvis och det är jättemånga bakom favoriterna idag. Måste avvakta värmningarna för att minimera antalet hästar.
 

Solvik

Panerai
Mina spikideer just nu är gucci degato, frankie brodde och springover.. Men det hinner ändras som vanligt.. Vill ju gärna fälla fleetfoot och om takter sätter bra press så... gubben i lådan, 2% just nu..
 

Tärnan

Cartier
Har försökt köra det första loppet i badkaret och kommit fram till att det blir körning på flera händer inledningsvis, så pass att det kör slut på varandra flera av dem. Chansspikar Berghults Leffe i första som tar dem på det relativt långa upploppet och väldoserade kurvor. Men det är verkligen en tuff chansning, Leffe är en av 6-7-8 st som kan vinna. Den som lever får se.
Har reducerat ett system på 38800 rader ned till 1181 rader.
 

Tärnan

Cartier
har även spik på diotima F.
1: 9
2: alla utom 3,5,8,10
3: alla utom nr 2
4: 1,3,8,10
5: 4
6: alla utom 3,6,12
7: alla
Krav: Ett lopp ska vinnas av P.U. Ett lopp ska vinnas av nr 2 el 3, ett lopp ska vinnas av nr 11 el 12. Sammanlagda spårnummer ska ligga mellan 34-44.
 

Tärnan

Cartier
Surt när man räknat rätt ut allt rätt och Leffe hade dessutom ett perfekt läge på WestWing och så galopperar kraken. Man blir matt
 

Tärnan

Cartier
Jo det blev lite in men det är ju inte den typen av deg man är ute efter hehe. Garderade Folli med 6 hästar också så det fanns rejält med kapacitet idag
Nä precis, man måste spela i emot den stora massan. Spikade mig ur ett jämnt lopp idag igen, Roses Glory, vilken satt som en smäck. Hade jag en häst skulle jag nog lämna in den till Veijo.
 
Nä precis, man måste spela i emot den stora massan. Spikade mig ur ett jämnt lopp idag igen, Roses Glory, vilken satt som en smäck. Hade jag en häst skulle jag nog lämna in den till Veijo.


Vass spik! Veijo är kung! Mr Chicago vinner ju nästa start plättlätt oavsett motstånd eller start spår. Samma med Lovely Sky. Och snart är barfota förbudet över också haha Veijos skjutare kommer skörda bra nu i vår och sommar
 
Topp