Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1: 1,2,4,10
2: 7,9,12,15
3: 4,8
4: 1,5,6,7,8,9,10,11,12,15
5: 4,8,9,10,12
6: 9
7: 2,4,5,6,10
Krav; Spårsumma 36-47, minst 2 vinnare av nr 9 el 10, minst 2 lopp ska vinnas av Takter/Kihlström/U Ohlsson/Adielsson. Reducerat från 8000 till 1147 rader.
Spikar mig ur ett jämnt lopp med Benji Dana trots att denne gått upp en klass. Spelar även med Ed You för spelvärdet men tror inte riktigt på det själv.
Linderen har ju full form så jag hade velat ha med den också, även Francais Du Gull faktiskt men man måste ju skruva åt någonstans.Tror på Takter i sista! Det får jag väl äta upp då jag satt och funderade på Lindegren med Bolt Boko... Äntligen börjar lördagsnöjet![]()
sket sig, va kul. Spelat Janne sisu de 2-3 senaste gångerna men tog bort den eftersom den inte levererat och jag gillar inte Ove A Lindqvist. Härligt med trav!
ja, men vinner nästa eller näst-nästa o då kan du spika igen.Trodde Illlustripus var klar när han fick draghjälp men där syntes det tyvärr att hon vart ifrån 2 månader
Modigt att gå på 2 st i kallblodsloppet! Jag får för mig att det kommer skrälla där. Lesja kongen, storm odd, sjö odin och tand tuff är goa skrällar som är givna på min kupong![]()
snygg spik med bottnas commandeur![]()
Chanslirade rejält idag men sprack såklart också i första avdelningen
snygg spik med bottnas commandeur
Gå in på atgplay o kolla värmning på scellino Luis. Man får gåshud vad fint den rör sig. Men jag spelar emot på dubbeln. Benji Dana i första. Mr Vox i andra. Varning för premier kronos.
Precis som det finns ett antal kuskar man spelar bara för att man vet att de kan vara positivt avgörande så spelar jag inte på följande eftersom de ofta innebär ett negativt utfall; Ove A Lindqvist, Leif Witasp, Jörgen Westholm, Kajsa Frick, Michael Von Krusenstierna m.fl.Grabbar, vad har ni emot Ove A?
Skön gammal stöt som hängt med ett tag nu.
Ajdå, fick lära mig på 80-talet att man inte ska ha fiender bland kuskarna, just på samma sätt som du i går. Har kostat en och annan skön dinka genom åren.Precis som det finns ett antal kuskar man spelar bara för att man vet att de kan vara positivt avgörande så spelar jag inte på följande eftersom de ofta innebär ett negativt utfall; Ove A Lindqvist, Leif Witasp, Jörgen Westholm, Kajsa Frick, Michael Von Krusenstierna m.fl.
Ingen av dessa kuskar besitter en god taktisk känsla för travets alla möjliga scenarion som uppstår under ett lopp. De må vara sköna gamla rävar och trevliga prickar men som regel väljer jag bort dem på förhand. Kanske därför jag inte vinner de stora pengarna heller. Som i går så valde jag bort Krusse enbart p.g.a. kusken.
Edit: ska tilläggas att så här resonerar jag när de kör "stora" lopp som ex. V75 eller liknande där de har de mer duktiga kuskar runt om sig. På mindre banor eller enkla vardags lopp kan jag mycket väl spela på dem.
haha, nä inte undra på att man aldrig får in 7 rätt..Ajdå, fick lära mig på 80-talet att man inte ska ha fiender bland kuskarna, just på samma sätt som du i går. Har kostat en och annan skön dinka genom åren.
Som en gammal Valla-polare sa - "det enda som behövs för att vara kusk är lite mod och ett par stora stövlar. "
Struken, vad hände?Tack! Många klockor som kunde köpts in under dessa år hahaha
Pere Magloire heter han. Han är valack nu också glömde jag nämna i den långa historian hehe
![]()
Nej, jag som hade tänkt spela på den för skojs skullStruken, vad hände?
Struken, vad hände?
Nej, jag som hade tänkt spela på den för skojs skull
Samma här, har inte hunnit kolla på denna omgången överhuvudtaget.Lord Rocket är en rolig spik! Den hästen har man haft glädje av förr. Har inte följt den på sistone dock så fråga inte mig. Själv har jag jagat Telegram Sam i stoloppet ett tag utan att få in den. Kommer inte att spela ikväll, ska fokusera på Chelsea-PSG![]()