• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Travsnack - Tråden om trav och V75

Tärnan

Cartier
Härlig V75 dag, vackert väder, barfotabalans, Kalmar, svår omgång. Vill som vanligt fälla favoriterna. Hur tänka kring Buzz Mearas? Är den given iväg från bil och tar den spets?
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Härlig V75 dag, vackert väder, barfotabalans, Kalmar, svår omgång. Vill som vanligt fälla favoriterna. Hur tänka kring Buzz Mearas? Är den given iväg från bil och tar den spets?
Jag tror inte att det blir några problem för Buzz, spelar ändå emot för att lågoddsare är lockande. Har spelat på Bergshults Leffe bl.a. Han har dock aldrig vunnit när jag spelat på honom :p
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Leffe blir gång på annan bortglömd o idag är ingen skillnad. Får han bra rygg blir han farlig.är i valet o kvalet på att spika buzz. Om inte blir det en handfull.
Jag har 1, 8, 9 och 11. Hoppas på favoritfall, men tror inte att han ska ha något problem att ta det.

Ska nog lägga in några enkelrader idag på favoriter, ibland går de ju in :)
 
Leffe blir gång på annan bortglömd o idag är ingen skillnad. Får han bra rygg blir han farlig.är i valet o kvalet på att spika buzz. Om inte blir det en handfull.

Idag tar jag med allt som Veijo ställer upp med. Mr Chicago barfot är hyperintressant idag. Så som den såg ut sist var ju löjligt och detta är en riktig skjutare. Roses Glory spikas utan att tveka idag! Spets och slut på attack diablo skriks ut här och var och det känns mycket intressant om han får dämpa farten lite. Älskar dock Riff Kronos orimligt mycket. Vilken häst, vilken skalle, vilken kämpe han är när han fungerar. :heart::heart:

Hahaha vad sjuk man är...
 

Tärnan

Cartier
Idag tar jag med allt som Veijo ställer upp med. Mr Chicago barfot är hyperintressant idag. Så som den såg ut sist var ju löjligt och detta är en riktig skjutare. Roses Glory spikas utan att tveka idag! Spets och slut på attack diablo skriks ut här och var och det känns mycket intressant om han får dämpa farten lite. Älskar dock Riff Kronos orimligt mycket. Vilken häst, vilken skalle, vilken kämpe han är när han fungerar. :heart::heart:

Hahaha vad sjuk man är...
Ja, det är sjukt kul det här är och hur man kan snöa in på en häst. Riff Kronos är en riktigt fin kuse! Veijos och stallet har grym form just nu. Jag blir inte klok på detta med att Ingves fortfarande kör åt Denkberger eller vad ägaren nu heter. De hade ju kommit överens igen, veijo o denkberg?
 
Ja, det är sjukt kul det här är och hur man kan snöa in på en häst. Riff Kronos är en riktigt fin kuse! Veijos och stallet har grym form just nu. Jag blir inte klok på detta med att Ingves fortfarande kör åt Denkberger eller vad ägaren nu heter. De hade ju kommit överens igen, veijo o denkberg?

Mycket märklig situation!
 

Tärnan

Cartier
Spikar i första loppet nr 12 Bravo Navarrone. I övrigt målar jag på 16464 rader. Dock satt krav på att nr 1, 6, 11 ska vinna minst ett lopp, veijo eller adrian ska vinna minst 2 lopp samt spårsumma mellan 36-55.
 
Screenshot_2016-03-12-16-17-09.png
 

Tärnan

Cartier
Besviken på utfallet idag. Hade hoppats på mer skräll nu när det mer eller mindre var sommarbana och möjlighet att rycka skor. Jag somnade o såg inte Dernier Vikings lopp :) Är det så att hästen blivit för gammal?
 
Besviken på utfallet idag. Hade hoppats på mer skräll nu när det mer eller mindre var sommarbana och möjlighet att rycka skor. Jag somnade o såg inte Dernier Vikings lopp :) Är det så att hästen blivit för gammal?


Dernier såg verkligen inte bra ut idag. Förhoppningsvis var hon bara sjuk eller en bra bit från formen så hon kommer tillbaka igen. Tror dom ska prova något eller några lopp till innan det blir avel istället för tävling
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Han hade någon infektion i kroppen så det ska tas nytt blodprov på måndag och se om han kan börja träna igen. Förhoppningsvis var det inget som sitter i länge och då bör han vara redo igen väldigt snart.
Hoppas att han kryar på sig, jag är officiellt hästägare nu med. Men han är också sjuk tyvärr :/
 
Topp