Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra betyg om man får in 3 spikar oavsett om de är favoriter eller ej!Blev 6 rätt den här gången. Jag får trösta mig med att jag satte spikarna, körde spik i lopp 1, 6 och 7. Sprack så det sjöng om det i femte loppet för att jag satte tilltron till Heiskanen. Jag gick ifrån min devis "kör Lutfi SKA han streckas", jag borde veta bättre...
Fasen va skoj! Känner också igen namnet och ser på travsport.se att han bland annat varit tränad av kung Åke och Hultman!Bam Bam walker, riktig Monté-pålle
8 åring, men jag tror att han har någon säsong kvar i sig. Värt en chansning, väldigt mysig häst dessutom![]()
känner igen namnet, tror jag. Men det är många att hålla reda på. Lycka till!
Fasen va skoj! Känner också igen namnet och ser på travsport.se att han bland annat varit tränad av kung Åke och Hultman!
Hojta till här inne när det blir dags för start så man kan försöka följa den lite![]()
snygg spik! synd på natalie de vie, hade lite känsla att den kunde ha avgjort.Jag hoppar de som just nu är mest streckade i loppen 2-5, går på andrafavoriter och hoppas att det håller. Jag har också spikat Jumble Ås i stoloppet :O
Försöker nu hitta en vettig utmanare till Flemming Jensen i sista, överväger Bobbery men den lär ju få en hel del streck på grund av att den är förstarankad och Natalie är struken. Får se hur det här går![]()
ridolino tänkte jag ha med men chansar nog bort chatain o rafolo. vill ha med rafolo men det blir för dyrt.Kansue spik på rafolo som väl tar ledningen. Är sugen på chatain dock i det loppet. Det varnas rejält för Ridolino park i sista i Norge
ridolino tänkte jag ha med men chansar nog bort chatain o rafolo. vill ha med rafolo men det blir för dyrt.
Mycket!!fin värmning på seedorf!
grymt!Just nu har jag lås på chatain och rafolo![]()
Har rätt dålig koll idag så det blir mycket chansningar idag
ja, borde egentligen hoppa över spel idag men har ju svår abstinens också. funderar på en rysarspik.Har rätt dålig koll idag så det blir mycket chansningar idag
Störst sannolikhet att jag vinner på boost idag
Ojojoj riktig rysare men jag har också vart inne en del på Vaqueras idag. Startsnabb när den fungerar och rätt bra form det senaste. Kapabel!Hela veckan har tre hästnamn ekat i huvudet, Bartender In, Vacqueryas och Donna Di quattro. Har stark känsla för dessa och gör en kamikaze spik med Vacqureyas.
1: 7,12
2: alla utom nr 4
3: 4,7,8
4: Vacqueryas Spik
5: 6,13
6: 1,4,5,7,8,10
7: 1,2,3,7,10
Krav: spårsumma 36-46, 1 st häst 8/9/10, Erik Adielson, Frode Hamre, Johan Untersteiner måste vinna 1 lopp.
hahaha. Ja jag räknar inte med vinst idag. mest för skojs skull.Störst sannolikhet att jag vinner på boost idag![]()
snyggt spikat igen!
Tacksnyggt spikat igen!
se där, kände inte till denne men var fin.Tackden galopperade i norsla kriteriet när den var på väg att vinna så det finns kapacitet