• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tre månaders bumpande...när räcker det?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kanske fel tråd, men blir lite irriterad över att hitta en annons på k/s ang en SMP som ska bytas mot en Porsche. Fattar att det är en trollgrej, men det känns ändå jävligt onödigt nu när alla varit på @TouchingEvil om hans bytesannons som ändå är en legit annons..

Det är fan i mig löjligt att se att så många orkar bry sig om en annons som inte bryter mot några regler! Att den tilltalade i tråden bumpar och bumpar sin annons igen flera gånger om vart annat är väl inget man skall slösa sin tid på eller irritera sig över. Finns nog värre sakar här på jorden än denna annons att lägga ner sin tid och energi på, ut och gör världen lite bättre istället för att gnälla på denna annons om och om igen, för det är väl tjatigt om något.

Om nu TE vill byta sin Rolex mot en Breitling så är det väl inte hela världen, att det kan ta tid att hitta en klocka är ju inga konstigheter, har själv sökt klockor där det har tagit flera år att hitta den rätta klockan, sen vilken väg man väljer att hitta den, lär man väl respektera tycker jag.

Så till dig @TouchingEvil så hoppas jag att tomten kommer med ett efterlängtat paket på självaste julafton, förutsatt att du har varit en snäll pojke under året ;), skämt och sido, jag hoppas att du får ditt byte som du så länge eftersträvat.

Senast ändrad:
Det är fan i mig löjligt att se att så många orkar bry sig om en annons som inte bryter mot några regler! Att den tilltalade i tråden bumpar och bumpar sin annons igen flera gånger om vart annat är väl inget man skall lägga ned sin tid på att sura över. Finns värre sakar än denna annons att lägga ner sin tid och energi på, ut och gör världen bättre istället för att gnälla på en annons om och om igen.

Om nu TE vill byta sin Rolex mot en Breitling så är det väl inte hela världen, att det kan ta tid att hitta en klocka är ju inga konstigheter, har själv sökt klockor där det har tagit flera år att hitta den rätta klockan, sen vilken väg man väljer att hitta den, lär man väl respektera tycker jag.

Så till dig @TouchingEvil så hoppas jag att tomten kommer med ett efterlängtat paket på självaste julafton, förutsatt att du har varit en snäll pojke under året ;), skämt och sido, jag hoppas att du får ditt byte som du så länge eftersträvat.
Tack. Någon fyrkantig klapp ska väl ligga under granen från mig till mig och hoppas tomten är lika generös mot dig :)

Lycka till i jakten, lär behövas men jag gillar att du inte ger upp @TouchingEvil .Finns inget tråkigare flippa en klocka och sen inte hitta det man tänkt som ersättare även fast det nog går, men jakten är ju en del av det roliga ibland :)

Tack. Någon fyrkantig klapp ska väl ligga under granen från mig till mig och hoppas tomten är lika generös mot dig :)

Hehe...TACK, det hoppas jag också, vi får väl se vad tomten kommer med, fast jag har redan fått min julklapp då jag kom in på en utbildning jag sökte här i höstas, så jag kommer inte att misströsta allt för mycket om det inte blir någon fyrkantig julklapp under granen i år :D!

Har inga som helst problem med Evil's tråd/bumpande och kom inte hit för att provocera någon, men ville bara få det sagt att jag skulle gärna vilja ta en öl med @Philippe Stern och bara såga lite random folk. Lite sadistiskt, men så är livet när alla inte är lika perfekta som en själv. :cigar:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp