P
Philippe Stern
Guest
Adress?Läs hans blogg, rätt underhållande![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Adress?Läs hans blogg, rätt underhållande![]()
Klart det gör men nu ger jag mig när det blir otrevligt.Det fanns med andra ord ingen sub!
Mogen människaAdress?
Meh, se mina tidigare inlägg!Adress?
Tack, känns skönt att slippa troll, när det nalkas julKlart det gör men nu ger jag mig när det blir otrevligt.
Till din blogg, såklart.Mogen människa
Nu när du också är här. Du är väldigt bra på att dra tillbaka dina annonser och sedan öppna dem igenTack, känns skönt att slippa troll, när det nalkas jul![]()
Du är i fel tråd, som så många gånger tidigareNu när du också är här. Du är väldigt bra på att dra tillbaka dina annonser och sedan öppna dem igen
Har hänt flera gånger, med olika klockor.
Gäller att passa på när du ploppar framDu är i fel tråd, som så många gånger tidigare![]()
Du verkar frustrerad ? Vilken klocka vill du köpa av mig ?Gäller att passa på när du ploppar fram![]()
Går ju inte, de dras ju bara tillbakaDu verkar frustrerad ? Vilken klocka vill du köpa av mig ?![]()
Trevligt språk.Man börjar ifrågasätta om idioten
Honom heter det. Om alla lägger honom på ignore...men om alla lägger han på ignore
@TouchingEvil har inte brutit mot några regler. Han ville göra ett byte, om än långsökt. Det kan självklart diskuteras. Men håll stilen. Och visa respekt. Som vuxna.
Tack. Någon fyrkantig klapp ska väl ligga under granen från mig till mig och hoppas tomten är lika generös mot digDet är fan i mig löjligt att se att så många orkar bry sig om en annons som inte bryter mot några regler! Att den tilltalade i tråden bumpar och bumpar sin annons igen flera gånger om vart annat är väl inget man skall lägga ned sin tid på att sura över. Finns värre sakar än denna annons att lägga ner sin tid och energi på, ut och gör världen bättre istället för att gnälla på en annons om och om igen.
Om nu TE vill byta sin Rolex mot en Breitling så är det väl inte hela världen, att det kan ta tid att hitta en klocka är ju inga konstigheter, har själv sökt klockor där det har tagit flera år att hitta den rätta klockan, sen vilken väg man väljer att hitta den, lär man väl respektera tycker jag.
Så till dig @TouchingEvil så hoppas jag att tomten kommer med ett efterlängtat paket på självaste julafton, förutsatt att du har varit en snäll pojke under året, skämt och sido, jag hoppas att du får ditt byte som du så länge eftersträvat.
Tack. Någon fyrkantig klapp ska väl ligga under granen från mig till mig och hoppas tomten är lika generös mot dig![]()
Jag tror KenKun är Mr Evil himself. Han verkar vara en liten elak jävel. Inte så fin och ödmjuk som jag.Vad hände med alla länkar?Ville ju ha kvällsläsning... @KenKun lös problemet <3
Jag tror KenKun är Mr Evil himself. Han verkar vara en liten elak jävel. Inte så fin och ödmjuk som jag.
Jag tror att jag har hängt alldeles för mycket med dig. Får ta en Jul-paus från varandraJag tror KenKun är Mr Evil himself. Han verkar vara en liten elak jävel. Inte så fin och ödmjuk som jag.
Du är lika grisig som vanligt alltså. Till och med i juletider.Din annons är inte jobbig. Du är det.
Tack!Nu taggar vi ner, att försöka outa folk är inte ok. Fortsätter folk så kommer varningar delas ut och i förlängningen banningar. Diskutera fenomenet inte personen!
Gå och lägg dig nu. Klockan är mycket. Sweet dreams.Du är lika grisig som vanligt alltså. Till och med i juletider.