Jo, men jag ångrade mig och ville ha ett till grönt.? vadå skulle du inte ha ett 22 mm vit ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, men jag ångrade mig och ville ha ett till grönt.? vadå skulle du inte ha ett 22 mm vit ?
@Donkii kan nog avvara ett av de tusentals han beställde.Synd att man missade det här tåget.
Snyggt styrt @rogart-63
Hehe får montera det direkt och använda det alternativt hänga ut det på en lina under helgen. Tycker det är du som är duktig, först klockställ och nu dettaNu har nästan alla betalt . Måste säga att ni är verkligen skötsamma . Tackar och bugar . Kommer tejpa igen kuverten ordentligt innan jag lägger dom på lådan . Håller tummarna för att postnord ska sköta sig och leverera oskadade och att dom kommer fram i tid .
Hoppas ni alla blir nöjda med era band . Kan inte säga att dom lukta gott. En blandning av vanilj och instängd källare . Men det brukar försvinna rätt snabbt . Posta gärna en bild på era band och klocka .
Japp full koll på proviniensen.Coolt och kul! Min gamla 6309 ser jagVisste du att förste ägaren faktiskt använde den till dykning?
Japp full koll på proviniensen.
https://klocksnack.se/threads/incoming-seiko-6309-svensksåld.10044/
Skulle dock vara intressant och veta om tavlan är kosher och isf vad som har fått lume-plupparna att bli sådär...
Japp full koll på proviniensen.
https://klocksnack.se/threads/incoming-seiko-6309-svensksåld.10044/
Skulle dock vara intressant och veta om tavlan är kosher och isf vad som har fått lume-plupparna att bli sådär...