• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tropic band på Omega forums

Spincini

Rolex
2-Faktor
Fått tropic plus 19mm nato från @rogart-63
Ja tropicet luktar varken vanilj eller hallon, dock är kvalitén lysande, 4/5 i betyg:)
Natot får 5/5 och hatten av för dig Roger som levererade till 100%
20151201_143617-02.jpeg
 

MartinL

Omega
Ha ha, hittade precis din klocka på en annan sida. Och nu har jag fått lite bättre koll, måste vara en riktigt ovanlig modell.
 

Knekten_

Omega
Ok! Jag kan sköta beställningen och då skickar han på tisdag och jag är hemma igen helgen därefter. Banden kommer hem till mig och jag postar alternativt möter upp i Skåne. Vad det gäller betalning så gärna i förskott om möjligt då man fortfarande är student och lever tight, som sig bör. Har gjort två affärer här på KS men känner folk med ca 500 posts och mycket affärer IRL.
Skicka mig PM som bekräftelse att ni ska vara med!
MVH
 

Knekten_

Omega
Javisst , Tropic kan man aldrig få förmånga av :)

Om intresset finns är jag gärna med vid beställning. :)

Ett blått 20 mm är jag gärna med på . Hur vill du ha beställningen ? @Knekten_

Jag hanger gärna på om ngn skickar en beställning. En 22mm grön och en svart 20mm.

Nyss fått svar och samtliga modeller är tillgängliga.
Här är listan:
22 mm. : green and white. 25 euro / strap
20 mm. : black, electric blue and white. 25 euro / strap
18 mm. : white and petrol blue. 25 euro / strap
16 mm. : red and white. 15 euro / strap
 

Knekten_

Omega
Tjena, en uppdatering.
Skickat beställningen till han men han ahr inte svarat än. Enligt mina beräkningar kommer banden landa på 266kr styck inklusive 7 kr för porto/person. Räknat efter valuta.se där Euron ligger på 9,25. Vet inte vilken kurs paypal använder.
Räknat såhär (euro)
@DrDre
svart 20mm
grön 22mm
@Jooiie
svart 20mm
electric blue 20mm
@rogart-63
blue 20mm
@MacRulez4ever
svart 20mm
blå 20mm
Jag
svart 20mm
Antal band: 8
Styckpris: 25
Frakt: 15
+4% av slutpriset
((8*25)+15)(1,04)= 223.6 --> 223,6*9,25= 2068 --> 2068/8=259
259kr/styck exkl svensk porto
Han har somsagt inte svarat än utan det är mest en fingervisning på ungefär vad jag tror det kommer landa på.
Håller ni med? Kontrollera även så att det är rätt beställt nu innan det skickas.
 
Topp