Tackar!Vackert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Vackert!
Ja, "The devil is in the details". Jag har varit nära tidigare med att plocka hem en Black Bay men tvekade pg a storleken (framför allt tjockleken) men med BB58 kändes allt rätt.Mkt mkt bra! Fick klämma och känna på en BB58 häromdan, helt otroligt hur tillsynes mindre ändringar kan få en klossig BB att bli helt perfa!
Ja, "The devil is in the details". Jag har varit nära tidigare med att plocka hem en Black Bay men tvekade pg a storleken (framför allt tjockleken) men med BB58 kändes allt rätt.
Jag tycker den är grym! Det enda jag har lite svårt för är kronhalsen men det är en petitess på en i övrigt mycket trevlig klocka.Har idag klämt och känt på en BB36 hos AD. Skall väl erkännas att den spanats på ganska länge men har aldrig haft den på armen tidigare. Allt var ju bättre än vad jag trodde, vilken härlig finish och passform! Ska helt klart försöka prioritera om lite klocklådan så denna får plats.
Hur lyder expertpanelens omdöme rent generellt?
Härligt, jag hade kronan i åtanke men tänkte faktiskt inte så mycket på den när uret väl satt på armen. Tyvärr var det lång väntetid på en ny, men jakten på en lätt begagnad är påbörjadJag tycker den är grym! Det enda jag har lite svårt för är kronhalsen men det är en petitess på en i övrigt mycket trevlig klocka.
Kör bara kör!Härligt, jag hade kronan i åtanke men tänkte faktiskt inte så mycket på den när uret väl satt på armen. Tyvärr var det lång väntetid på en ny, men jakten på en lätt begagnad är påbörjad
Kör på bara! Men jag är ju partiskHärligt, jag hade kronan i åtanke men tänkte faktiskt inte så mycket på den när uret väl satt på armen. Tyvärr var det lång väntetid på en ny, men jakten på en lätt begagnad är påbörjad
Håller med resten, grym liten GADA-klocka. Funkar till allt och riktigt bekväm!Har idag klämt och känt på en BB36 hos AD. Skall väl erkännas att den spanats på ganska länge men har aldrig haft den på armen tidigare. Allt var ju bättre än vad jag trodde, vilken härlig finish och passform! Ska helt klart försöka prioritera om lite i klocklådan så denna får plats.
Hur lyder expertpanelens omdöme rent generellt?
Haha har du mätt tidsavvikelse 5 gånger sedan igår? Älskar detKöpte en BB36 igår hos AD i Stockholm. Riktigt fin klocka och tusan vad den går bra.. än så länge i alla fall.
Ja, jag är galen.Haha har du mätt tidsavvikelse 5 gånger sedan igår? Älskar det
Grattis till klockan förresten! BB36 är grym. Släng upp några bilderJa, jag är galen.
Haha kanske, @Ur-snygg modell iallafallVeckans bubblare?
HahahaHär haglar ordvitsarna, är ni båda från Göteborg eller??
Här haglar ordvitsarna, är ni båda från Göteborg eller??
Grattis! Bilder?Köpte en BB36 igår hos AD i Stockholm. Riktigt fin klocka och tusan vad den går bra.. än så länge i alla fall.
Det får bli en gruppbild från familjen Klocka.Grattis! Bilder?
Större och mkt tjockare.Hej
Jag funderar starkt på att köpa en Tudor Black Bay GMT. Älskar den opråliga looken jämfört GMT2 Master. Jag har precis avyttrat min GMT2 och undrar hur känns Black Bay GMT i storlek jämfört med en GMT2. Lika,större eller mindre?
Några andra positiva eller negativa aspekter som man bör ha i å tanke. Har ganska tunna handleder.
Mvh Martin
Upplevs helt klart större och bulkigare. Tudors egna läder- eller natovariant kanske kan vara ett alternativ för att få den lite mindre?Hej
Jag funderar starkt på att köpa en Tudor Black Bay GMT. Älskar den opråliga looken jämfört GMT2 Master. Jag har precis avyttrat min GMT2 och undrar hur känns Black Bay GMT i storlek jämfört med en GMT2. Lika,större eller mindre?
Några andra positiva eller negativa aspekter som man bör ha i å tanke. Har ganska tunna handleder.
Mvh Martin
Ok tack för svar. Har du ägt någon själv? Och isåfall varit nöjd med Uret?Upplevs helt klart större och bulkigare. Tudors egna läder- eller natovariant kanske kan vara ett alternativ för att få den lite mindre?
Flertalet på nato, läder och länk och kan verkligen rekommendera klockan. Mycket för pengarnaOk tack för svar. Har du ägt någon själv? Och isåfall varit nöjd med Uret?
Nato borde väl göra den än högre och tjockare.Upplevs helt klart större och bulkigare. Tudors egna läder- eller natovariant kanske kan vara ett alternativ för att få den lite mindre?