Jesper Fredson
Silver
Uppdatering ang gången, sen i fredags är den ca +1-2 sekunder den har alltså lugnat ner sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stabilt. Hur känns den så här en vecka senare?Uppdatering ang gången, sen i fredags är den ca +1-2 sekunder den har alltså lugnat ner sig
Stabilt. Hur känns den så här en vecka senare?
Något som skaver i hjärtat?
Någon detalj eller storleken som inte kommer till sin rätt?
Shit. Dyrt svar bara fortsätta lägga slantarna i spargrisen!Nä, denna är helt fantastisk fortfarande faktiskt Jag har ingenting att klaga på
Shit. Dyrt svar bara fortsätta lägga slantarna i spargrisen!
Du är en bra ambassadör för klockan!
Stämmer bra!Gah! Var helt tvärsäker på att mitt nästa köp skulle bli en black bay black, men efter denna tråden har jag fått enorm beslutsångest! 36an är ju så otroligt fin och ser perfekt ut i storleken... Wr 150 också va? Så borde gå att bada med?
Det finns väl inget bättre än att köpa en splitter ny klocka i en butik?Går i köptankar igen och velar (för tillfället) mellan en ny BB36 och en bättre begagnad 214270. Svåra val här i livet
Det är lite det som väger över till Tudor's fördelDet finns väl inget bättre än att köpa en splitter ny klocka i en butik?
Å andra sidan tappar Rolexen inte i värde. Listan med för- och nackdelar kan göras lång.Det är lite det som väger över till Tudor's fördel
Den kanske behöver göras!? Bra idé. Jag ska göra en. Även om jag sedan kommer redigera den till BB36 favörÅ andra sidan tappar Rolexen inte i värde. Listan med för- och nackdelar kan göras lång.
Har du eller kommer du ha möjligheten att jämföra med en Explorer 1 snart?
Har du eller kommer du ha möjligheten att jämföra med en Explorer 1 snart?
Håller med dig, försöker undvika arabiska siffror så gott det går.Men det är ju bara vad jag tycker, andra tycker kanske att det är det finaste som finns
Rent estetiskt ser det ju lite asymmetriskt ut på t.ex. Explorern, men när siffrornas respektive bas tangerar en cirkel tycker jag det ser knasigt ut. Lite därför det skulle va schysst med en jämförelse, att se två lika men ändå vitt skilda konceptMen det är ju bara vad jag tycker, andra tycker kanske att det är det finaste som finns
Jag tyckte som du i flera år. Nu har jag faktiskt börja byta sida lite . Om Black Bay Bronze hade datum... Jag tycker BB36 ser riktigt nice ut, men datum vill jag fortfarande ha. Men jag kanske byter sida där också Jag hade precis som du en explorer1 som flippades för en explorer2 just för att jag inte gillade arabiska siffror. Keep da pics cummin´B!Jag har ägt en Explorer innan den hade jag ca 2 veckor då jag inte klarar av arabiska tal på tavlan, tycker det är bland det fulaste som finns på en klocka
Jag tyckte som du i flera år. Nu har jag faktiskt börja byta sida lite . Om Black Bay Bronze hade datum... Jag tycker BB36 ser riktigt nice ut, men datum vill jag fortfarande ha. Men jag kanske byter sida där också Jag hade precis som du en explorer1 som flippades för en explorer2 just för att jag inte gillade arabiska siffror. Keep da pics cummin´B!
Har den rosen på kronan?
Isåfall är jag sjukt sugen.
Men fan!Det har den
För en som är för trött för att söka... När är ETA hos svenska ADs?Men kan den inte bara komma till Sverige så man kan få klämma på den typ nu?
Hos Krons landar den i bästa fall i butik inom en månad, bör vara detsamma hos övrigaFör en som är för trött för att söka... När är ETA hos svenska ADs?
Lagom till min semester med andra ord, underbart!Hos Krons landar den i bästa fall i butik inom en månad, bör vara detsamma hos övriga