• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

image.jpeg
image.jpeg
Är OPn 39 mm? Väldigt snygga klockor båda två i vilket fall som helst.

Otroligt stilrent och vackert ur. Blir nog ett besök i butik för kläm och känn då den kommer ut.

Trist dock att den enbart kommer i svart(?!). Blå variant hade varit mycket intressant.

Den har kommit till Bergströms Ur i Malmö. Hämtade mitt ex i tisdags :). Supernöjd med den. Har haft en Explorer tidigare och, som någon här skrev, kunde jag inte heller med de arabiska siffrorna. Denna är däremot helt perfekt. Hours på Emporia ska också fått in den.

Den har kommit till Bergströms Ur i Malmö. Hämtade mitt ex i tisdags :). Supernöjd med den. Har haft en Explorer tidigare och, som någon här skrev, kunde jag inte heller med de arabiska siffrorna. Denna är däremot helt perfekt. Hours på Emporia ska också fått in den.
Då får det bli en tur till Malmö nästa vecka! Tack för info.

Jasså?? Skall förbi där imorgon, checkade precis in på Scandic på samma gata. Finns den på Emporia också? Var där idag men tänkte inte ens tanken att gå in på Hours, finns det inte på Bergströms så slår jag en signal till Hours imorgon :D

Tillbaka
Topp