Är OPn 39 mm? Väldigt snygga klockor båda två i vilket fall som helst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är ju inte omöjligt att det kommer i framtidenOtroligt stilrent och vackert ur. Blir nog ett besök i butik för kläm och känn då den kommer ut.
Trist dock att den enbart kommer i svart(?!). Blå variant hade varit mycket intressant.
Ja tudor är ju lite kända för att släpp logebiljett varianter av deras modeller. Så det är inte omöjligtÄr ju inte omöjligt att det kommer i framtiden
Är ju inte omöjligt att det kommer i framtiden
Bb36 är riktigt intressant!Sant, menade dock just i detta första släpp. Men Tudor kanske oftast arbetar så?
En mycket intressant klocka hur som helst, oavsett färg.
@Jesper Fredson, det är möjligtvis inte så att din norska AD har en till övers?Nu orkar jag fan snart inte vänta längre på att den skall komma ut i butik!
@Jesper Fredson, det är möjligtvis inte så att din norska AD har en till övers?
Mange Tak! Drar ett mejl med engångJag tror han har en faktiskt Askeland ur heter han
Jäpp! Har mailat nu. Håll tummarna för att de hjälper mig bli no.2 på forumetJag tror han har en faktiskt Askeland ur heter han
Vet inte, men var inne hos en AD i London idag och de trodde att det stora släppet kommer att ske i slutet av augusti. Han jag talade med verkade dock inte ha så bra koll på Tudor överlag så jag vet inte hur pålitlig denna information är.Ngn som vet varför tillgången på denna modell är så begränsad? Har ett enormt köpbegär efter @Jesper Fredson fina bilder.
Då får det bli en tur till Malmö nästa vecka! Tack för info.Den har kommit till Bergströms Ur i Malmö. Hämtade mitt ex i tisdags . Supernöjd med den. Har haft en Explorer tidigare och, som någon här skrev, kunde jag inte heller med de arabiska siffrorna. Denna är däremot helt perfekt. Hours på Emporia ska också fått in den.
Grattis önskar en ruskigt avis klockbroder
Värd varenda krona. En perfekt all-rounder.
Jasså?? Skall förbi där imorgon, checkade precis in på Scandic på samma gata. Finns den på Emporia också? Var där idag men tänkte inte ens tanken att gå in på Hours, finns det inte på Bergströms så slår jag en signal till Hours imorgonDen har kommit till Bergströms Ur i Malmö. Hämtade mitt ex i tisdags . Supernöjd med den. Har haft en Explorer tidigare och, som någon här skrev, kunde jag inte heller med de arabiska siffrorna. Denna är däremot helt perfekt. Hours på Emporia ska också fått in den.
Den är ruskigt bra. Blir själv sugen!Eftersom ni verkar vara så trevliga pågar bjuder jag på en till:
Denna har visat sig vara en riktig uppenbarelse. Har väntat länge på den, men nu har man en fin känsla av att äntligen ha hittat rätt.Den är ruskigt bra. Blir själv sugen!
Skit i BBR!Den är ruskigt bra. Blir själv sugen!
Och neeej, inte vad ni fulingar tänker..Skit i BBR!
Nu kör vi en 72:a!
Nej, plant.Är glaset domat?
Riktigt fin!Eftersom ni verkar vara så trevliga pågar bjuder jag på en till: