Jag har blygsamma 16.5cm och fick ta av en länkbit.Mycket snyggt! Får man fråga hur stor handled du har? Jag är lite misstänksam att den kan vara för liten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har blygsamma 16.5cm och fick ta av en länkbit.Mycket snyggt! Får man fråga hur stor handled du har? Jag är lite misstänksam att den kan vara för liten.
Ok, tack! Jag har 19-19,5 så då är frågan om den ens passar. Hoppas att någon får in en snart igen så att jag kan prova.
Testar strap. Gillar nog länken bättre...
Instämmer! Jag själv är en sucker för olika straps men den här gången föll det mig inte alls i smaken. Tillbaka på länk och strapet åter i sin plast och nedpackat i boxen.Jag har inte ens tagit ut mitt strap från plasten Detta är helt klar en klocka som ska bäras på länk, tycker inte heller den är fin på lädret man kan köpa den på!
Det är nog bara du. Fast jag är inte sämre än att jag är beredd att ändra mig om jag har felÄr det bara jag eller hade inte ett "figursytt" gummi (likt Rubber B) varit snyggt på Black Bay 36?
Den som lever får se om det blir lyckat eller inte när det lanserasDet är nog bara du. Fast jag är inte sämre än att jag är beredd att ändra mig om jag har fel
"Figursytt" är nog nyckelordet här. De höga bandhornen framhävdes på ett, i mitt tycke, ofördelaktigt sätt när jag provade klockan på canvasstrapet.Den som lever får se om det blir lyckat eller inte när det lanseras
Jag misstänkte att det kunde vara så, har inte ens testat camotstrapet ännu"Figursytt" är nog nyckelordet här. De höga bandhornen framhävdes på ett, i mitt tycke, ofördelaktigt sätt när jag provade klockan på canvasstrapet.
Samma pris på länk som på läder, förresten...Nu finns BB36 att beställa hos iconicwatches.co.uk. En brittisk gråhandlare som jag köpte min Speedy från till bra pris och utan problem. 2-5 veckor säger de att leveransen tar och priset ligger på 1800£.
Jag har ju inte haft så länge än men jag tycker att den är helt grym. Den är bekväm, lättavläst, snygg som satan, passar till allt och i alla sammanhang. Den har verkligen överträffat mina förväntningar. Priset är dessutom riktigt bra. Kort sagt: en riktig pangklocka!Nu när ni haft klockan ett tag, vad tycker ni?
Jag har ju inte haft så länge än men jag tycker att den är helt grym. Den är bekväm, lättavläst, snygg som satan, passar till allt och i alla sammanhang. Den har verkligen överträffat mina förväntningar. Priset är dessutom riktigt bra. Kort sagt: en riktig pangklocka!
Jo, du! Jag känner lugn och harmoni som aldrig förrGlad för din skull att du äntligen träffat rätt med en klocka efter senaste tidens flippande
Som jag förstår det så ska den vara 10,5mm.Hur hög är den?
Ja det var tjockleken jag frågade efter tack! Måste prova den.Som jag förstår det så ska den vara 10,5mm.
Om det var tjockleken du eftersökte...
Det vill jag också! Och några tillJa det var tjockleken jag frågade efter tack! Måste prova den.
Aargh!!Testar på nato
Hi hiAargh!!
Även om smaken är som ..... så är jag helt enig med @Moorflax. Det där flyger inte helt enkelt, sorry.Testar på nato
Mycket bättre! Snygg på gråsvart nato också.@Mattan, @Yoko, @Moorflax och @Stefanweei m.fl kan andas lugnare igen.
Dags för 79500:an att återgå på länk.
Ja, det är smutt med SEL. Det var ju tvättdag för mina favoritnaton när jag fick lust att testa nåt annat än länk förut. Därav det något provocerande valetMycket bättre! Snygg på gråsvart nato också.
Ser att det är solida ändlänkar. I like!