Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En beggad brukar väll gå för ca 16-19k beroende på skick?Lutar åt att jag slår till på en BB36:a imorgon med svart urtavla. Varit och provat den ett par ggr och den blir bara bättre för varje gång!
Har ni någon uppfattning om andrahandsvärdet på dessa klockor? Inte för att jag tänker sälja den i första taget men bra att veta tänker jag om man så småningom vill investera i något annat.
Okej, tack! Tycker dock jag har sett väldigt få beggade till salu så får ju hoppas att det är för att ägarna är så pass nöjda med sina och inte vill säljaEn beggad brukar väll gå för ca 16-19k beroende på skick?
Det skulle jag tro ägt en själv, fantastiskt fina!Okej, tack! Tycker dock jag har sett väldigt få beggade till salu så får ju hoppas att det är för att ägarna är så pass nöjda med sina och inte vill sälja
Riktigt fin. Gillar att BB36an inte har AR coating, det ger den en häftig känsla!!
Hehe för mig var det tvärt om, avsaknaden av AR fick mig att sälja.Tackar. Håller med, det blir väldigt livfullt (om än lite svårt att fota) tillsammans med den blanka tavlan
Det var...intressant. Själv kör jag solglajjorHehe för mig var det tvärt om, avsaknaden av AR fick mig att sälja.
Blå! Lite sugen på att köpa på nytt fast svart denna gång.Det var...intressant. Själv kör jag solglajjor
Nyfiken fråga, hade du blå eller svart? Har hört ryktas om att den blåa kan upplevas störigare utan AR men inget jag själv kan bekräfta.
På den bilden fanns det verkligen inget anmärka på iaf, snyggtBlå! Lite sugen på att köpa på nytt fast svart denna gång.
Tjenare alla glada! Första posten på denna del av forumet. Tänkte det var passande att lägga upp bild här på nya gummit från vanguardstraps, riktigt nöjd
Tack!Riktigt snygg!
Ni med BB36or på hand Mailar angående en bb36a på Chrono24. Visst ser väl ovansidan av av luggarna polerade ut? Det ska vara en borstad yta?
Jag är långt ifrån expert men tycker det ser mysko ut, även länken ser grovt polerad ut. Se om du kan få en bild från sidan, ska vara tydliga skarpa bevels och ganska stor skillnad mellan borstade/polerade delar. Snabb bild på min väldigt opoleradeNi med BB36or på hand Mailar angående en bb36a på Chrono24. Visst ser väl ovansidan av av luggarna polerade ut? Det ska vara en borstad yta?
Ser helt klart inte så skarpt ut på bilderna dom skickat jämfört med vad jag ser på nätet och din bild. Får leta vidare. Tack!
Yes. Borstad med bevels. Jag är första ägare av min, opolerad.
Som du säger ser även länken för blank ut på sina ställen. Bra uppmärksammat.Jag är långt ifrån expert men tycker det ser mysko ut, även länken ser grovt polerad ut. Se om du kan få en bild från sidan, ska vara tydliga skarpa bevels och ganska stor skillnad mellan borstade/polerade delar. Snabb bild på min väldigt opolerade
Inga problem, hoppas du hittar något braSom du säger ser även länken för blank ut på sina ställen. Bra uppmärksammat.
Kul att du fick tag på enHar kollat runt massvis sista tiden och sett två olika boxar till bb36. Den som är på väg hem till mig nu har vad som ser ut som brun skinn eller skinnimitation. En annan jag sett är i svart textil eller kanske mocka? Har man ändrat boxen med åren eller kan det bero på vad butiken i fråga har hemma?
Ja jag tror jag fått tag på ett riktigt fint ex från en privatperson på Chrono24. Ett tidigt exemplar men nästan oanvänt.Kul att du fick tag på en
Har den första brunhistorian. Kanske den andra är för nato/läderbands-versionerna?
Har kollat runt massvis sista tiden och sett två olika boxar till bb36. Den som är på väg hem till mig nu har vad som ser ut som brun skinn eller skinnimitation. En annan jag sett är i svart textil eller kanske mocka? Har man ändrat boxen med åren eller kan det bero på vad butiken i fråga har hemma?
Dem har ändrat samtliga boxar i black bay serien sedan lansering. Har haft båda boxarna och föredrar den med brun läderimitationen, känns mer premiumHar kollat runt massvis sista tiden och sett två olika boxar till bb36. Den som är på väg hem till mig nu har vad som ser ut som brun skinn eller skinnimitation. En annan jag sett är i svart textil eller kanske mocka? Har man ändrat boxen med åren eller kan det bero på vad butiken i fråga har hemma?
Kul att du hittade en till slut. GrattisHar kollat runt massvis sista tiden och sett två olika boxar till bb36. Den som är på väg hem till mig nu har vad som ser ut som brun skinn eller skinnimitation. En annan jag sett är i svart textil eller kanske mocka? Har man ändrat boxen med åren eller kan det bero på vad butiken i fråga har hemma?
Tack! Lång väntan på att den ska komma nuKul att du hittade en till slut. Grattis
Jobbigt men väl värd att vänta påTack! Lång väntan på att den ska komma nu
Luftade min idagJobbigt men väl värd att vänta på
Har endast kört min på länk hittills men tycker den är riktigt bra.Vilken typ av armband är era favorit på 36an? För mig är det antingen stållänken eller ett beiget mockaband!
Samma här, har mest haft länken på för att den är så jäkla bra. Körde med medföljande "camonato" en kort period men inte riktigt min tekopp.Vilken typ av armband är era favorit på 36an? För mig är det antingen stållänken eller ett beiget mockaband!