• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

FreddeM

Panerai
2-Faktor
Vill någon här bli av med sin BB36 på länk är jag väldigt intresserad! :rolleyes: Insåg först förra veckan att det är en otroligt trevlig klocka.

Var först inne på en blå men den svarta växer på mig och känns som en klocka som funkar till det mesta. :)
 

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Vill någon här bli av med sin BB36 på länk är jag väldigt intresserad! :rolleyes: Insåg först förra veckan att det är en otroligt trevlig klocka.

Var först inne på en blå men den svarta växer på mig och känns som en klocka som funkar till det mesta. :)

Tänkte exakt likadant. Landade i en svart. Känns helrätt även om den blå också är grym.

520B3970-B23E-47A2-8B18-F5F594B36318.jpeg
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Vill någon här bli av med sin BB36 på länk är jag väldigt intresserad! :rolleyes: Insåg först förra veckan att det är en otroligt trevlig klocka.

Var först inne på en blå men den svarta växer på mig och känns som en klocka som funkar till det mesta. :)
Gick i samma tankar och klämde på båda. I slutänden kändes den svarta mer hållbar över tid (pun intended ;)). Men den blå är ruskigt snygg.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Är det någon som vet varför Krons och Nymans tagit ned 36mm modellen från sina siter? (Finns kvar som vanligt på Tudors egen sida).
 

Munken123

Breitling
Har letat efter en bb 36 i antingen svart eller blå med stållänk i en månad typ... Börjar bli dags och ta tag i studentpresenten nu. Så om någon vill sälja så är det bara att hojta till.
 

FreddeM

Panerai
2-Faktor
Den blåa är så fin! Funderade på en sådan innan men blev en annan klocka. Hade kunnat tänka mig att köpa exakt en sådan i framtiden! :D
Visst är den! Var först inne på blå och sedan kändes den svarta mer rätt men helt plötsligt fanns denna till salu. Då slog jag till och är väldigt nöjd! Älskar trots allt blå urtavlor :cool:
 

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Har sett lite bilder på BB36 med Jubilee här i tråden. Tycker det är en riktigt trevlig kombo.
Finns det några Jubilee som passar från fabrik?
rspe2i72t0x41.jpg

Bild tagen från Reddit.
 

a.i

Omega
2-Faktor
:cigar:
Känns bra att joina BB36-sällskapet :cool:

IMG_20200709_072626.jpg
Den blå tavlan är magisk, speciellt när den skiftar lite lätt från klarblå till MÖRKblå, inte konstigt att många har beslutsångest när det kommer till val av färg. Mitt val föll på svart till slut, även om jag generellt är svagare för blå tavlor. En affär med @steffe kan inte bli annat än bra, välkommen in i klubben!:cigar:
 

Ritam

Omega
2-Faktor
Någon som vet hur mycket originalband med viklås kostar ? Längden på bandet är jag också nyfiken på, har sett några bilder tagna med klockan på armen där viklåset satt nästan på sidan av handleden.
 
C

Coach

Guest
Någon som vet hur mycket originalband med viklås kostar ? Längden på bandet är jag också nyfiken på, har sett några bilder tagna med klockan på armen där viklåset satt nästan på sidan av handleden.
Kostnaden vet jag ej men det finns två olika längder på läderbandet har jag för mig.
Jag hade det mindre av dom och med 17,5 handled så hade jag på det yttersta hålet och då var det rätt så precis.
 
Topp