Ligger en ute på Facebook för 18k på länk om jag inte minns fel. Dock ej helt ny.Fasen va dyra de blivit då. Köpte min beggad och sålde min på länk för 18k för typ 2år sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger en ute på Facebook för 18k på länk om jag inte minns fel. Dock ej helt ny.Fasen va dyra de blivit då. Köpte min beggad och sålde min på länk för 18k för typ 2år sedan.
Vill någon här bli av med sin BB36 på länk är jag väldigt intresserad! Insåg först förra veckan att det är en otroligt trevlig klocka.
Var först inne på en blå men den svarta växer på mig och känns som en klocka som funkar till det mesta.
Svart är ju riktigt bra Är väldigt såld på klockor med blå urtavlor men behöver nog bryta av med en svart faktiskt.Tänkte exakt likadant. Landade i en svart. Känns helrätt även om den blå också är grym.
Gick i samma tankar och klämde på båda. I slutänden kändes den svarta mer hållbar över tid (pun intended ). Men den blå är ruskigt snygg.Vill någon här bli av med sin BB36 på länk är jag väldigt intresserad! Insåg först förra veckan att det är en otroligt trevlig klocka.
Var först inne på en blå men den svarta växer på mig och känns som en klocka som funkar till det mesta.
Ja det var ju märkligt.. Var tvungen att dubbelkolla haha. Kanske kommer en ny BB36Är det någon som vet varför Krons och Nymans tagit ned 36mm modellen från sina siter? (Finns kvar som vanligt på Tudors egen sida).
Ser nu att det bara är rubrikerna som är felaktiga, 36mm modellen finns kvar.Ja det var ju märkligt.. Var tvungen att dubbelkolla haha. Kanske kommer en ny BB36
Den blåa är så fin! Funderade på en sådan innan men blev en annan klocka. Hade kunnat tänka mig att köpa exakt en sådan i framtiden!Känns bra att joina BB36-sällskapet
Visst är den! Var först inne på blå och sedan kändes den svarta mer rätt men helt plötsligt fanns denna till salu. Då slog jag till och är väldigt nöjd! Älskar trots allt blå urtavlorDen blåa är så fin! Funderade på en sådan innan men blev en annan klocka. Hade kunnat tänka mig att köpa exakt en sådan i framtiden!
Haha, bra fiskat! Sneaky!Den blåa är så fin! Funderade på en sådan innan men blev en annan klocka. Hade kunnat tänka mig att köpa exakt en sådan i framtiden!
Den blå tavlan är magisk, speciellt när den skiftar lite lätt från klarblå till MÖRKblå, inte konstigt att många har beslutsångest när det kommer till val av färg. Mitt val föll på svart till slut, även om jag generellt är svagare för blå tavlor. En affär med @steffe kan inte bli annat än bra, välkommen in i klubben!Känns bra att joina BB36-sällskapet
Do it!Tittade lite på bilder på min gamla idag, kan lätt tänka mig att köpa en igen!
Hej!
Som ni sett ovanför beställde jag bb36 på läder. Vilket jag givetvis är nöjd med!
Jag är redan sugen på att beställa med länk och kan uppriktigt säga att originalet för 8300kr är lite för dyrt.
Har någon en länk liggandes, eller vet någon bra aftermarket som passar bb36?
Tack på förhand!
Kostnaden vet jag ej men det finns två olika längder på läderbandet har jag för mig.Någon som vet hur mycket originalband med viklås kostar ? Längden på bandet är jag också nyfiken på, har sett några bilder tagna med klockan på armen där viklåset satt nästan på sidan av handleden.
19mmVad är de för storlek på armbandet till bb36 mellan luggarna
Kolla med @joakimlundberg han har precis lagt ut sin. Happy Hunting!Vill någon här bli av med sin BB36 på länk är jag väldigt intresserad! Insåg först förra veckan att det är en otroligt trevlig klocka.
Tack men fick tag i en förra veckan. Mycket trevlig klocka!Kolla med @joakimlundberg han har precis lagt ut sin. Happy Hunting!
Härligt! Ser fram emot lite reflektioner.Tack men fick tag i en förra veckan. Mycket trevlig klocka!