Tack, är du nöjd med snabbjusteringen?Det är från Geckota, köpt här på forumet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, är du nöjd med snabbjusteringen?Det är från Geckota, köpt här på forumet.
Denna har ingen snabbjustering, tyvärrTack, är du nöjd med snabbjusteringen?
Tror det bästa är att lägga in en förfrågan i köpes forumet. Grym klocka, lycka till!Osäker på om det är ok med tudorgänget att fråga här- men om någon har en BB36 att släppa så gör det mig pangglad!
Trevlig helg!
Tack för tipset, men redan gjort! Ska bli spännande att se, storleksmässigt, hur det känns att gå från Pelagos till den!Tror det bästa är att lägga in en förfrågan i köpes forumet. Grym klocka, lycka till!![]()
Om du är OK med en ny så borde de flesta AD ha den inne.Tack för tipset, men redan gjort! Ska bli spännande att se, storleksmässigt, hur det känns att gå från Pelagos till den!![]()
Om desperationen blir total så får det bli så- men undviker helst nyköp då jag vet hur jag funkarOm du är OK med en ny så borde de flesta AD ha den inne.
Bästa Royal-varianten! Skulle bara vilja ha mikrojustering på länken.Lite fredagsguld i tråden , har nu kommit till stugan och inväntar kvällens regn.![]()
Håller med på båda påståendenaBästa Royal-varianten! Skulle bara vilja ha mikrojustering på länken.
Grattis i efterskott till både födelsedag och en grymt fin klockaChronon får vara med och fira min födelsedag.![]()
njae..För mycket Breitling över det hela?![]()
![]()
Helt perfektHa en fin helg alla!
![]()
Närmaste jag kunde hitta var från orginalet. Men eftersom ’58 har super luminova så kommer den tyvärr inte få den gulnade lumen om man inte gör som ovan och målar lumen.Verkligen. Försökte googla lite- men utan framgång!
Mmmmmmmmm.... Äkta mögel!Närmaste jag kunde hitta var från orginalet. Men eftersom ’58 har super luminova så kommer den tyvärr inte få den gulnade lumen om man inte gör som ovan och målar lumen.
![]()
Dubbelpostar från MN tråden:
Undrar om det finns någon här som hsr en Erikas i burgundy och kan posta en bild? Upplever ibland att bilderna på hennes hemsida inte ger en rättvis (marginell) färgåtergivning. Undrar framförallt om den ör så ”matt” i nyansen i verkligheten som bilderna indikerar. Tack
![]()
Burgundy MN strap
The Burgundy MN™ Strap. The most comfortable hand made watch strap available. Inspired by diving watches of the 1960's.erikasoriginals.com
strapsandbracelets.com
Tack! Skulle vara perfekt med denna i stretch![]()
Maroon and Beige premium Twill Slip Through Nato Watch Strap (20 & 22mm)
Length: 280mm without the buckle Thickness: 1.2mm When you attach a military, nato style strap to your watch case, your watch is more secure than any other type of strap. This extra security comes from the fact that your watch case will be attached to two different points; also knownstrapsandbracelets.com
Älskar LHD. Röda texten gör så mkt!Älskar fortfarande min Pelagos! Får EDC-sällskap av lite andra prylar i titan idag!
![]()