Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Givet att gilt kan vara en vattendelare men kör på den gröna eller länk ett par dagar så du vänjer dig.Torsdag som sagt. Provar en lite klassisk kombo idag. Har fortfarande svårt med giltutförandet, får se om jag vänjer mig …
![]()
![]()
Ser grymt ut! Så många bandbyten och inte en skråma på bandhornen. Måste vara magicFrån tidigare idag!
![]()
Ja dom är bra att ha och göra med.Turkosa visare.
Får tacka forumet för att jag fick kontakt med @Nymans Ur 1851 Västerås ( Robin ) och kunde få tag på denna![]()
Jag har något att berätta...Ser grymt ut! Så många bandbyten och inte en skråma på bandhornen. Måste vara magic
![]()
Aldrig sett turkosa visare. Är det en ny referens?Turkosa visare.
Får tacka forumet för att jag fick kontakt med @Nymans Ur 1851 Västerås ( Robin ) och kunde få tag på denna![]()
LumeAldrig sett turkosa visare. Är det en ny referens?
Edit: eller är det ljuset som luras?
Utförandet i sig är ju OK, däremot både font och storlek på sifforna känns rätt konstiga. De hade lika gärna kunnat använda comic sansVad tycker gruppen om Tudor Prince ”Daytona” Chronograph?
![]()
![]()
Vrider du klockan mot en viss vinkel så blir de turkos, märkte det när ja körde.Aldrig sett turkosa visare. Är det en ny referens?
Edit: eller är det ljuset som luras?
Skicka över ett ex!Borde vara obligatorisk läsning för alla Tudor ägare https://www.watchistry.com/books?utm_source=IGShopping&utm_medium=Social
![]()
Det är vad som händer när en orc tar på sig valerian steel.
Dom levererar till Sverige inom en vecka.Skicka över ett ex!
Så otippat snyggt det är med grönt på den svarta femtiåttan. Måste nästan skaffa ett. Varifrån kommer ditt?
Tack, jag håller med. Det är från Wristbuddys.Så otippat snyggt det är med grönt på den svarta femtiåttan. Måste nästan skaffa ett. Varifrån kommer ditt?
Det lär gå iväg en beställning idag! Mvh copycatTack, jag håller med. Det är från Wristbuddys.![]()
Helt rätt! Det är både snyggt och skönt.Det lär gå iväg en beställning idag! Mvh copycat![]()
Är det där Wristbuddys khaki-färgade vävda nato? Riktigt snygg kombo i min mening! Sugen på att beställa hem ett självFrån tidigare idag!
![]()
Ja jag tror att det heter så men @Lavatt har stenkoll. Jag håller med, grymt bra färg ihop med klockan.Är det där Wristbuddys khaki-färgade vävda nato? Riktigt snygg kombo i min mening! Sugen på att beställa hem ett själv![]()
- Testar och jämför, håller med dig och flera andra i tråden, grönt blir mycket bättre! Kanske vänjer mig …Givet att gilt kan vara en vattendelare men kör på den gröna eller länk ett par dagar så du vänjer dig.![]()