• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kul att få göra premiär här. Så bra den är
1E68108B-2628-4553-8768-156E7A472320.jpeg
Grattis! Tittade själv på den när @FilPro hade den till salu men behövde göra av med annat innan jag kunde agera…En fantastisk klocka!
 

Snedsteg

Breitling
Hur ser det ut med tillgången på BB36 på länk hos AD? Kan man förvänta sig att den finns inne eller bör man höra sig för först? Jag tänkte sticka iväg med tjejen en helg här snart och hade gärna kombinerat det med ett inköp. Men jag har ingen superlust att boka in oss i Jönköping tex om det inte skulle resultera i ett köp 🙄
Jag hörde mig för hos Bergströms i Göteborg och dom hade ingen inne.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Hur ser det ut med tillgången på BB36 på länk hos AD? Kan man förvänta sig att den finns inne eller bör man höra sig för först? Jag tänkte sticka iväg med tjejen en helg här snart och hade gärna kombinerat det med ett inköp. Men jag har ingen superlust att boka in oss i Jönköping tex om det inte skulle resultera i ett köp 🙄
Jag hörde mig för hos Bergströms i Göteborg och dom hade ingen inne.
Beställ hem den nu och ha den till helgen så kan ni strunta i AD besök och göra ngt skojigare ;)
 

Snedsteg

Breitling
Det är helt klart ett alternativ. Men jag har sett fram emot att få köpa en klocka på plats i butik, då jag bara har köpt av gråhandlare och begagnat förut.

Tack för tipset! Det kanske är bäst så… Tjejen får en spahelg istället och jag får min klocka.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Det är helt klart ett alternativ. Men jag har sett fram emot att få köpa en klocka på plats i butik, då jag bara har köpt av gråhandlare och begagnat förut.

Tack för tipset! Det kanske är bäst så… Tjejen får en spahelg istället och jag får min klocka.
OK förstår. Om du tänkte köpa den i helgen skulle jag slå en gnista för att kolla om de kan lägga undan den.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Fler bilder på MN. Känns lite prototypig på bilderna som kommit ut hittills men potentialen finns ju där!

EF9F8FF2-06E2-4E2F-B8C5-0124193CFD2C.png
835A49FB-DABC-47D6-9D47-2461369C2A42.png
Man undrar ju om Tudor har godkänt att det släpps bilder ut i det offentliga? Ofta så brukar det vara locket på inför nya modelsläpp.
Om det skulle vara en prototyp - skulle in Tudor tydligt marknadsföra detta? Som Vacheron Constantin gjorde med sin Overseas Everest Limited Edition.

Det är något med att dessa suddiga bilder kommer från olika håll som gör mig tveksam om det verkligen kommer från Tudor eller om det är något hemmabygge...
 
Topp