christianjohnsson
Basic
Grattis! Tittade själv på den när @FilPro hade den till salu men behövde göra av med annat innan jag kunde agera…En fantastisk klocka!Kul att få göra premiär här. Så bra den är![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Tittade själv på den när @FilPro hade den till salu men behövde göra av med annat innan jag kunde agera…En fantastisk klocka!Kul att få göra premiär här. Så bra den är![]()
Tycker absolut att det är värt att ha tålamod med den. Nu under hösten är jag mer sugen på en blå. Men upplever som sagt att den kommer mer till sin rätt under sommaren.Ger inte upp riktigt än, försöker hitta fler band som passar på den ”svarta” BB58an. Drömmer om en version utan gilt, då hade tex det här blivit bra.
![]()
![]()
Alla behöver en BB58, många har inte insett det baraBlev ett köp av denna precis. Behövde en BB58 igen
![]()
Långa minutvisare är vanligt på äldre Tudor Subs och ex Oysterprince Date+DayMinutvisaren var rejält lång alltså! Känns inte som nåt Tudor har skapat.
Ja men inte sådär groteskt långa! Sätter en tjuga på att Tudor aldrig skulle designa på detta vis idag. Ser nästan ut som att man tagit Pelagosvisare och stoppat i en mindre klocka.Långa minutvisare är vanligt på äldre Tudor Subs och ex Oysterprince Date+Day
Nej det är bara guld och silver 58Fasen @Staafen , var förbi Krons idag och provade bb58 och kan säga att jag inte är helt såld! Men det kanske var för den saknade länken![]()
![]()
Håller med, tycker inte den gör sig så bra på detta bandet.Fasen @Staafen , var förbi Krons idag och provade bb58 och kan säga att jag inte är helt såld! Men det kanske var för den saknade länken![]()
![]()
Beställ hem den nu och ha den till helgen så kan ni strunta i AD besök och göra ngt skojigareHur ser det ut med tillgången på BB36 på länk hos AD? Kan man förvänta sig att den finns inne eller bör man höra sig för först? Jag tänkte sticka iväg med tjejen en helg här snart och hade gärna kombinerat det med ett inköp. Men jag har ingen superlust att boka in oss i Jönköping tex om det inte skulle resultera i ett köp
Jag hörde mig för hos Bergströms i Göteborg och dom hade ingen inne.
OK förstår. Om du tänkte köpa den i helgen skulle jag slå en gnista för att kolla om de kan lägga undan den.Det är helt klart ett alternativ. Men jag har sett fram emot att få köpa en klocka på plats i butik, då jag bara har köpt av gråhandlare och begagnat förut.
Tack för tipset! Det kanske är bäst så… Tjejen får en spahelg istället och jag får min klocka.
Tycker den allmänt är obalanserad. Hoppas inte den är riktig.Minutvisaren var rejält lång alltså! Känns inte som nåt Tudor har skapat.
Idag blev det Chronon silver får åka på ikvällStartar dagen med kaffe och silver
![]()
Quicksilver eller? dvs som kaffe + silver = snabbStartar dagen med kaffe och silver
![]()
Man önskar verkligen att tudor släpper rangern på nytt och i mindre strl ~39mm
Verkligen, typ 36-38 vore perfektMan önskar verkligen att tudor släpper rangern på nytt och i mindre strl ~39mm
Man undrar ju om Tudor har godkänt att det släpps bilder ut i det offentliga? Ofta så brukar det vara locket på inför nya modelsläpp.Fler bilder på MN. Känns lite prototypig på bilderna som kommit ut hittills men potentialen finns ju där!
![]()
![]()